KARAMSAR ŞİRİNLERİ AYIKLAYIN

      Kendimi bildim bileli Şirinleri çok severim. Neşeli, sıcacık köylerinde Gargamel'e ve onun temsil ettiği bütün kötülüklere kafa tutar dururlar. Güçlü Şirin, Şakacı Şirin, Obur Şirin ve bir sürü birbirine benzemeyen ama dışarıdan baktığınızda aynı görünen küçük, mavi kahramanlarımdı onlar benim.
 Yaş ilerledikçe, benim güvenli yerim olan Şirinler Köyüne olan bakış açım da değişir oldu. Yaşadığım dünya aslında bir şirinler köyüydü. En bilgesinden, en sakarına hatta en öfkelisine bir sürü insan vardı hayatımda.  Hepsini anlayabiliyorum, hepsiyle ortak noktada buluşmayı başarabiliyorum. Ama öyle bir şirin tipi var ki. Onunla değil uzlaşmak, konuşmak bile imkansız benim için. Ve karşınızda Karamsar Şirin. Her olayda bir zarar etmeni ararlar. Aşırı derecede kuşkucudurlar. Her an  herkes bir kötülük peşindedir ona göre. İnsanlara asla güvenmez Bana soracak olursanız insanlar da bunlara pek güvenmez zaten.Sakin ,sessiz gibi dururlar ama inanmayın ; pasif agresiftir onlar.  En mutlu anınızı burnunuzdan getirirler. Boş ver ciddiye almayayım dersiniz, olur mu, sizi fıtık eder. Kurmacalar, entrikalar onun sık kullandığı kelimelerdir. Akıl vermeyi pek sever bunlar . Ama her olayın sonu muhakkak size dayanır. Her olayın mutlak sorumlusu sizsinizdir. Asla ama asla sorumluluk almazlar. Kendileri hata yapmaz çünkü kusursuzdurlar, cefakar ve çilekeşlerdir de aynı zamanda. 
Karamsar Şirin , zamanla sizin komple teoriciniz olmaya başlar. O'nun gerçek yüzünü görene kadar, epey  düşman edinmişsinizdir.   
Eğer kafanızda ışıklar şıngır şıngır yanmaya başladıysa; Ayıklayıverin efendim bu aymazları. Aksi takdirde onlar sizi öyle bir ayıklar ki, şaşarsınız. Ve şaştığınızla da kalamazsınız.

Yorumlar