BENİM CİCİ BLOGUM

Bumerang Ödülleri Oy Ver!
    Blogger olmak sanırım son zmanlarda veridğim en iyi kararlardan biri oldu benim için. Hayatı yorumlama becerime güç kattı diyebilirim öncelikle. Farklı bakış açılarını, yaratıcı fikirleri, mutlu yüzleri, hüzünlü anları hep blogger olmakla daha iyi anladım. Kimi zaman Paris seyahatine çıktım sayenizde kimi zaman da okuduğunuz kitaba göz iliştiriverdim. Sabah kahvaltılarında çay kaşıklarının sesini duydum bazen , bazen de gözyaşlarınıza ortak oldum. Neyse kısacası  Bloggerın bir numaralı dostu, dopingi, morali Bumerang Ödülleri'ne En Çalışkan Blog dalında adayım. Öylesine, haber vereyim istedim..  En Çalışkan Blog Esra'dan Dünya'yadır diyorsan, işte link burada...



Yorumlar

  1. Beni kabul etmediler bu yüzden kendime olan oyumu sana kullanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler kara kutu. Keşke kabul etselerdi ama.

      Sil
  2. Benim klasmanıma uygun bir kategori yoktu :\ onlar utansın.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder