TEŞEKKÜRLER ANNECİĞİM- P&G

   Bu videoya rastladığım zaman üst üste bir kaç kez izledim. Her seferinde gözlerim doldu, içimi garip bir gurur kapladı. Minik meleklerimizle gurur duymak için başarıya hacet yok tabii. Ama annelerin meleklerine inancı hiç bir zaman tükenmez, tükenemez. P&G'nin Olimpiyat oyunları için hazırladığı bu video sporla ilgisi olsun, olmasın tüm kadınların ilgisini ve sevgisini kazanacak nitelikte. Ve bir kez daha bize hatırlatıyor; Her başarılı insanın arkasında ona inanan bir anne vardır.
Hepinizin mutluluk gözyaşları olsun...

Yorumlar

  1. çok beğendim ağlattın kızz benii:(

    YanıtlaSil
  2. Duygulandım,gözyaşlarımı tutamadım.Zaten bu duygusallığımdan nefret ediyorummmm.
    :))

    YanıtlaSil
  3. ağlattın beni canım.çok duygu yüklü bir film olmuş.fazla söze gerek yok.her başarılı çocuğun ve erkeğin arkasında bir anne bir kadın var....

    YanıtlaSil

Yorum Gönder