BİRİCİT BENİ MİMLEDİ

    Biricik Biricit beni mimledi a dostlar. Hem de en sorulusundan ve soruları da zor olanından. Mim olayında pek başarılı olamayan ve çekimser kalmayı tercih eden bu mim karşısında cevapsız kalamazdım. İşte sorular ve Esra'dan Dünya'ya cevaplar:)
    1-Mantığın mı yoksa Duyguların mı ön plandadır?
Mantık mı? Pardon daha önce hiç duymamıştım. Ruhum nasıl isterse öyle yaşayan biriyimdir. Ama her şeyden önce duygularımda mutluluğu ön plana çıkartmaya çalışırım. Aslında tüm duygular bizim. Kıskanmak öfkelenmek , korkmak , sevinmek hepsi bizim bir parçamız. Bunlar dururken Aristo'yla mantıkla beni meşgul etmeyin arkadaşlar..

2-İnsanlar niye mutlu değiller?Niye gözlerinin önündeki mutlulukları görmüyor ve şükretmesini bilmiyorlar?
En büyük mutluluk benim için hayatta sevmek ve sevilmektir. Bunun dışındaki maddi varlıklar günlük heveslerdir . Ama günümüz insanı mutluluğu hep maddi objelerde aradığı için hevesini de bir nefeste alıveriyor, geriye ise kocaman bir mutsuzluk kalıyor. Sevmek ve sevilmek derken yanlış anlaşılmasın. Karşılıksız sevmek ve sevilmek. Hiç bir sevginin maddi veya manevi karşılığı nasıl olabilir ki?

3-Çok para harcayıp keşke almasaydım yada harcamasaydım dediğin bir şey var mı?? 
Olmaz mı, yüksek topuklu ayakkabılarım. 39 numaralı ayaklarıma bakmadan aldığım yüksek topuklular iki saate kalmaz canımı çıkarır. Bana da geriye üzüntü ve muz kabuğu kalır...

4-Haklı olduğun bir konuda hakkını savunur musun yoksa susmak adalet mi dersin?
Sadece kendimin değil , başkalarının da hakkını gerektiğinde savunmayı kendine vazife edinenlerdenim.  Her konuda ağırdan alabilirim ama hak hukuk konularında gözüm karadır , bodoslama dalarım.

5-Tok gözlü müsün yoksa herşeyim olsun diyenlerden misin?
Sağlık ve huzurum hep olsun da gerisi kolay.

Ne mimmiş, bravo arkadaş. Aklıma gelmedik ne sorular ceavplamışım ama. Buradan Biricit'e de sevgiler. Ben kimi mimlesem? Bakıyorum bu mimi cevaplamayan kalmamış. Dileyen herkese gelsin öyleyse...

Yorumlar

  1. Ayakkabı konusunda bende aynıyın ,1 kez giyipte giyemediğim sayısız topuklu ayakkabım var :)))))

    YanıtlaSil
  2. Ah sorma smilenam topuklu denen meret vitrinde durduğu gibi durmuyor işte:))))

    YanıtlaSil
  3. karsılıksız sevgının yerını hıcbısey tutamazkı cok doğru demıssın,elıne sağlık esrates,sevgıler tesekkurler cevapladığın ıcın:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder