SANDVİÇ AŞKI BAŞKADIR

            Yumurta kırmayı bile beceremeyen insan duymuşsunuzdur. Ama sandviç yapmayı beceremeyen insan duymamışsınızdır herhalde. Dünya insanlarının ortak yaratıcılık noktası sandviçi basit bir atıştırmalık olarak görmeyi hiç istemem.  Çocuklara yemek yedirme savaşlarında bu ufacık tefecik dostlarımız büyük bir yardımcımızdır aslında. İki ekmek arasına biraz sebze biraz da peynir. İşte hem doyurucu hem koruyucu bir menü. Hem de anne sevgisi garantili. Ama ben en çok televizyon karşısı, keyifçi sandviççilerdenim.
            O anki ruh halinizi bile yansıttığınızı düşünürüm bu ufaklıkların . Karamsar ve aklı karışık bir gündeyseniz  sandviçin de aklı karışır, her şey giriverir içine. Neşeli bir günün sandviçi ise havalıdır, tabağın kenarında bir kaç süsleme mutlaka vardır. Ama benim sandviçlerimin vazgeçilmezi evvela domatestir. Hele sonbaharın son hasat domatesleri var ya , ufak tefek ama inadına lezzetli , işte onlardan olacak. Beyaz peynirim, siyah-yeşil zeytinim, biraz da mayonezli hardal sosum nasıl can katar canıma. Çok az salam, biraz salatalık, bir tutam da mutluluk:) Bu arada yeşil biberi sakın unutma. Baksanıza ortaya benim gibi aklı karışık bir sandviç çıktı. Tavuklu, ton balıklı, hindili, humuslu, amerikan salatalı, acılı, keyifli, senin gibi, benim gibi....
          Afiyet olsun...

















Görsel kaynak:Pinterest

Yorumlar

  1. Ay nasıl canım istedi bu saate şimdi:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özellikle gece sandviç ister insanın canı zaten, şöyle çıtır ekmeklisinden:)

      Sil
  2. gece gece yapılır mı bana ya ahh!! çok canım çekti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir de yazıyı hazırlarken ki halimi düşün Mia, öldüm yaw açlıktan;))

      Sil
  3. Sabah sabah görmem pek iyi olmadı. :)
    Yemeği değil ama böyle baya yerim ben. Severim ekmekarası yemeği. Her türlü. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen hayalperest. Şölendir sandviç hazırlamak, şöyle en zevklisinden, en keyiflisinden:)

      Sil
  4. ama insan merak ediyor şimdi bu fotograftaki sandviçlerin hepsini sen mi yaptın???
    eğer yaptıysan hemen şiddetle bir tükkan açmanı öneriyorum :)
    züper olmuşlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım, maalesef ben yapmadım. Bkz. görsel kaynk : pinterest. Ama en güzel sandviç, kendi yaptığın sandviçtir. Onu bilir, onu söylerim:)

      Sil
  5. Bizde klasikdir her akşam yatmadan eşime peynirli biberli zeytinli sandviç hazırlanır... Çünkü kahvaltı yapmaz (bende yapmam)ama benim sandviçlerime bayılır... Ama itiraf etmeliyim ki reimdekiler harika...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder