Çakma Cadı

   
       Meydan Okuma'da geri sayımdayı.Maddi ya da manevi neye ihtiyacın var ?   diye soruyor Ezgi. 90'ların Genç Cadı Sabrina'sını bildiniz mi?  İşte beni ancak Sabrina'nın süper güçleri paklar.  Sabahları okula geç kalmamak, tramvayı yakalamak, işleri yetiştirmek, yemekleri bir çırpıda pişirmek, zamanı durdurup hataları silmek için ihtiyacım olan tek şey Sabrina'nın güçleri.
    Tek derdim her şeye yetişmek. Okula, eve, çocuklara, bütün galaksiye yetmek, yetişmek istiyorum. Yemekler vitamininin kaybetmesin,gömlekler jilet gibi ütülensin, çocuklarım verimli ders çalışsın....Canımı yolda buldum zannımca. Omuriliğimde inceden bir sızı, şişmiş bademciklerimle halime bakmadan Genç Cadı Sabrına'ya öykünüyorum. Ateşim çıktı herhalde.
      Çakma Cadı'dan sevgiler... 

Yorumlar

  1. Sabrina sabrina... ne çok severdim ben sabrinayi:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hele o çılgın halaları yok muydu? Çok güzeldi gerçekten:)

      Sil
  2. Geçmiş olsun, iyi bak kendine.
    Bence bu kadar her şeye yetiştiğine göre süper gücün doğuştan var:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Semi. Ah keşke yetişebilsem, her işin ucundan azcık yapıp bırakıyorum. Sonrası terelelli ;))

      Sil
  3. Ayy Sabrina' yı çok özledim ben de vallahi, ne güzel olurdu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Netflix'te yeni versiyonu yayınlanıyormuş diye okudum. Ama 90'ların Sabrinası'nın yerini hiç kimseler alamaz :)

      Sil
  4. Tam ruh halim... Bu dönem artik gerçekten yorgun düştüm gibi hissediyorum. Manen bir yorgunluk üstelik bu. Beynimde sürekli bugün ne pisirsem, evi temizlemem lazım, çamaşır var, ütü de bekliyor beni, ev toplu mu, banyo düzenli mi derken... Kendime ait bir şey arasam da bulamıyorum. Kendimi yatağa uykuya nasıl bıraktığını bilmiyorum diyeceğim ama bu gergin günler beni uykusuz , güçsüz bırakıyor. Bize sanirim bie değil 10 sabrina lazım , misal eşim yarin geç gelecek işten, o saatte ne yemek yapsam kara karaaaa düşünüyorum gecenin üçünde:)

    Sevgiyle kal Esra :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dünya artık daha hızlı dönüyor, belki de ondan bu karmaşa. Biz de daha hızlı hareket edelim derken ufaktan buhranlar sarıyor haliyle. Eskiden her şey daha basit ve huzurluydu. Şİmdilerde tempo, telaş, stres ağzımızdan düşmez oldu. Başa dönüp her şeyi sadeleştirmek lazım diye düşünüyorum . Hani diyorlar ya, öze dönüş. Belki de çaresi oradadır.

      Sevgiler Efsun :)

      Sil

Yorum Gönder