HAMİLELERE MUCİZE İKSİR

   
      Yaz sıcakları bir başladı pir başladı. Tabii bununla birlikte vücutta su kaybına bağlı rahatsızlıklara da sıkça rastlıyoruz ne yazık ki. Uzmanların her gün 2 lt. su için uyarısını bir çoğumuz ne yazık ki gerçekleştiremiyor. Ama susuz kalan vücudun bütün kimyasının bozulduğunu da unutmamak lazım.
       Özellikle hamilelerin bu sıcak yaz aylarında kendilerine ayrıca özen göstermesi gerekli. İkinci hamileliğimin 2. trimesteri yaz aylarına denk gelmişti. Doktorumun bana önerdiği iksir sayesinde bebeğimin ve benim işimiz epey kolaylaşmıştı. İşte mucize içecek:
      Yarım şişe sodayı yarım bardak meyve suyu ile karıştırın. Sabah ve akşam için. Ben tercihimi çilek veya vişne suyundan yana kullanmıştım. İnanın vücudunuza anında bir enerji dolduğunu hissediyorsunuz. Sıcak ve terleme sonucunda vücudunuzda elektrolit kaybına uğruyorsunuz. İşte bu mucize içecek de vücudunuzun dengesini kısa zamanda kazanmasını sağlıyor. 
       Tabii küçük çocukların ve yaşlıların da yaz aylarında bol sıvı tüketmesi gerektiğini unutmayalım. Tabii sıvı derken, sağlıklı sıvılardan bahsediyorum. Asitli, gazlı, boyalı, katkı maddeli içeceklerin hepimiz için zararlı olduğunu biliyoruz. Ancak hamileler,çocuklar ve yaşlılar sıcağın gazabına en çok yakalanan kesim olduğundan  daha dikkatli olmalılar. 
Keyfiniz ve sağlığınız hep yerinde olsun:))
Görseller: Pinterest

Yorumlar