Sukulentlerim

   
      Baharın tatlı esintisini hissedince ilk işim balkondaki saksıları yenilemek, minik ekosistemimle hasret gidermek olur. Sukulent sevdam  malum. Son zamanlarda biriktirdiğim sukulentlerimin yazlık köşelerini hazırladım.
        Önceden saksı, toprak, çiçek işlerini zahmetli görürdüm ama yaş ilerledikçe durum değişti. En çok da sukulentlerin yüzü suyu hürmetine içimdeki bahçıvanı dinler oldum. Çok seviyorum sukulentleri. Binbir çeşit, her yanda olsunlar istiyorum.
     

      Son olarak  marketten aldığım güveci saksı yaptım. Altına da yazın kumsaldan topladığım taşları yerleştirdim(Matkapla delme imkanım olmadığı için suyu sevmeyen sukulentlerim için önlem amaçlı). Topraktan sonra en zevkli kısımda geçtim, bulup buluşturduğum sukulentlerimi rastgele yerleştirdim. Ortalık battı ama benim gönlüm rahatladı.

        Yeni türler için arayışlarım sürüyor. Bu yaza harika bir sukulent koleksiyonu ile girmek istiyorum.  Eşe dosta haber saldım gayrı, el birliğiyle balkonu coşturacağız. Daha sırada led ışıklarım, duvar süslerim var. Onlar da başka posta kalsın artık.
         Ürettikçe mutlu oluyorum. Ortaya çıkan minik bir güzellik bana öyle iyi geliyor ki. 
        Güzellikler, iyilikler sizinle olsun... 

Yorumlar

  1. "Yaş ilerledikçe" lafını ben de çok kullanır oldum:)) Ne dersin, yaşlanıyoruz cidden galiba:))
    Sukulentleri çok seviyorum, taşınırken hep arkadaşlarıma verdim. Şimdi yeniden toparlamaya çalışıyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Emeğinize sağlık çok güzeller. Bahar yenilenmek değil mi zaten :))

    YanıtlaSil
  3. Merhaba bloğunuzu yeni keşfettim ve artık takipteyim.
    Bana da uğrarsanız çok sevinirim..

    YanıtlaSil
  4. Yeni post var mı diye bir uğrayayım dedim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Semi, sorma bu ara yine boşladım buraları. Orhun'un cumartesi lise giriş sınavı var. Aklımı toparlayıp, iki kelam yazamadım. Ses verdiğin için kocaman kalpler benden sana 💞💞

      Sil
    2. Doğru, sınav vardı. Tamamen unutmuşum. Nasıl geçti?

      Sil
  5. Sonuçlar 24'ünde açıklanacak ama fena geçmemiş. Umarım emeklerinin karşılığını alır. Sınav biteli 10 gün oldu. Ben Bloggera yeni girdim. Yok Semi yok, ben iyice tembel olmuşum 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne oldu sınav sonucu? Tatile gidip geldim derken tamamen unuttum sormayı. Hadi tembelliği bırak artık, dön buralara:)

      Sil
    2. Çağrına kayıtsız kalamadım. Döndüm yine kürkçü dükkanına. Sınavda iyi sayılır bir puan aldı. İstediği Fen Lisesi olmadı. İkinci tercihi olan Proje Anadolu Lisesi'ni kazandı. Yani Samsun Anadolu Lisesi. Sonuçtan başta çok memnun olmadı. Şimdi daha alıştı. Şükür atlattık. Sorduğun, ilgilendiğin için çok teşekkür ederiz Semi :))

      Sil
    3. Hayırlı olsun. Bu eğitim sisteminde hiçbir çocuk hak ettiği eğitimi alamıyor ne yazık ki...

      Sil

Yorum Gönder