Big Bang Battaniyem

   
     Motif örmeyi çok severim. Hele hanım dilendi bey beğendi modeline bayılırım. Battaniye hatta çanta örmüşlüğüm bile vardır.

   Genelde pastel, uçuş uçuş renkleri severim. Bir gün, Big Bang Theory Amy'nin siyah battaniyesinden neden örmüyorum dedim. Demesem iyiymiş aslında. Siyah rengin zor seçildiğini,uğraştırdığını hesaba katmamışım. Yaş ilerledikçe yakınların uzak olduğunu unutmuşum. Yakın gözlüğüm olmadan okumak, örmek bana eziyet. E gözlüğü de alışamadım. Yarı gözlüklü yarı gözlüksüz battaniyemi nihayet bitirdim. Bu arada ufak tefek ipleri değerlendiririm diye düşünüyordum ama öyle olmadı. Yeni ipler de almam gerekti. Sonra onlar kaldı. Bu değerlendirme işi bir kara delik,düştü mü çıkamıyorsunuz. Neyse kalanlarla da başka battaniye başlarım artık. Temizleme faslını tam bitiremedim. Battaniyeme kavuşma sevincimi önce paylaşalım, sonra hallederim.
        Meydan okumadan sonra sahalara dönerken battaniyesiz çıkmak olmazdı. Mart ayını açan orkidem ve siyah battaniyem ile karşılıyorum. Çetin bir kıştı. Umarım bahar hepimize tazelik, yenilik ve mutluluk getirir. Ben bu akşam siyah battaniyeme sarılıp Big Bang Theory ile dizi keyfi yapmayı planlıyorum. Bakalım Sheldon yine neler yapacak.?
      Mutlu hafta sonları :)

Yorumlar

  1. Çok teşekkür ederim😘💕

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş. Elinize sağlık. Ben de şu ortası kalp şeklinde olan modelden yatak örtüsü başladım ama ince ipten yaptım. 2 sene sonra biter herhalde:) Çok da ağır olacak. Ama şu an hayatta iptal edemem, epeyi ördüm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnce iple çok zarif durur,emeğe değiyor hani. Kolay gelsin :)

      Sil
  3. Emeğinize sağlık, çok da güzel olmuş vallahi! ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, severek ördüm. Beğenilmesi de ayrı hoşuma gidiyor doğrusu :)

      Sil
  4. Çok güzel, emeğine sağlık.
    Siyah rengi ben de artık zor dikiyorum, gözler gitti. Gözlük var ama alışamadım. Takıyorum, çıkarıyorum. Böyle bir ilişkimiz var kendisiyle:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Semi. Gözlük işi zor cidden. Gözlüğü takıp örmeye başlayınca evdekiler bana babaanne diye takılıyor, çaktırmıyorum ama fena bozuluyorum :))

      Sil
  5. Meydan Okuma yazı dizimi okumak için sizleri blogumda ağırlamaktan şeref duyacağım.

    YanıtlaSil
  6. Ama bütün uğraşa değmiş, pek güzel olmuş. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenileri gördükçe örme hevesim artıyor. Çok teşekkür ederim ;))

      Sil
  7. Yanınızda samimiyeti hissetim :)) teşkkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle hissetmenize sevindim. Ben teşekkür ederim ;)

      Sil
  8. çok güzel olmuş, iyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder