INSTAGRAM MAHALLEM

     
            Instagram'da taze, ferah, püfür püfür, çiçek gibi , bol gülümsemeli hesapları seviyorum. Kahvenin yanındaki bir minik oyuncak, denize karşı ince belli bir çay bardağı, sukulent, orkide, kitap... tüm bunlar instagramın olmazsa olmazları. Meydan okumada en sevdiğim, bana ilham veren Instagram hesapları karşınızda.

@tubagun , en sevdiklerimin başında geliyor. Güzel olduğu kadar da hamarat olan Tüba Gün, dikişi bir çok insana sevdirmeyi başarıyor. Benim de aklımı çelmesine de az kaldı hani.

@smilenaworld buralar hep dutlukkenden beri tanırım. Bana blog yazmayı ve örgü örmeyi sevdiren, enerjisi yüksek, güzel insan. Sadece örgüleri değil, yaşam stili de mutluluk verici.

@kikalite sadece, pastel tonlar içinde, dinlendirici bir hesap. Örgü, amugurimi, battaniye modellerine bakmak bana ilham veriyor.

@fitmuhendisce fermentasyon ve sağlıklı beslenme konularında ilgiyle takip ettiğim Canan Hastürk bende kavanozlarca turşu, sirke yapma isteği uyandırıyor. Glutensiz beslenme için de harika tarifleri var.

@bikotbitisortmag, hep çiçek hep örgü olmaz. Pink Freud'un elinden dünya magazinine kuş bakışı enfes tespitler. Okurken kahkahalarla güldüğümü bilirim.

Güzel anılarınız bol olsun :)


Yorumlar

  1. Şahane hesaplar yazmışsın sen de. Smilena hakikaten buralar dutlukken bile buradaydı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskiden harıl harıl bişeyler üretip blogda paylaşırdık. Motif ölmeyi Smilena'nın tariflerinden öğrenmiştim. Sınra ben de başka arkadaşlarıma öğrettim. Paylaşmak güzel şey :)

      Sil
  2. Tanıdıklarım ve sevdiklerim var içinden, ne güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi yaratıcı, müthiş kadınlar. Bayılıyorum onlara :)

      Sil

Yorum Gönder