RENKLİ MOTİFLER RENKLİ HAYALLER

 Motif  sevdam nasıl mı başladı?


                     Modern zaman insanlarının en büyük derdi stres. Artık hepimizin evleri sıcak bir yuva olmaktan öte adeta bir silikon vadisi. Bu kadar elektronik ortama katlanamayan ruhumuz sıkılıveriyor, stres denen kara büyü hemen başımıza  musallat oluyor. Elbette stresin de azı karar çoğu zarar ama alıngan ve camdan ruhlarımız artık en azıyla bile baş edemez duruma geliyor işte.
                Stresimi nasıl yenerim diye düşünürken, motifleme fikri aklımı çelmişti geçen sene. O zamandan bu yana rengarenk ipleri bir araya getirme hevesindeyim. Sürekli yeni bir iş yaratma derdindeyim. İlham kaynağım kimi zaman sosyal ağlar, kimi zaman arkadaşlarım. Ama illaki kendimden bir şeyler katmalıyım, birebir asla kopya etmemeliyim. 

            Bundan iki sene önce motif nasıl yapılır aklıma bile gelmezken,  geçen sene bir battaniye ördüğüme ben bile inanamıyorum.  Şimdilerde ise, 5 numaralı odun kalınlığındaki mavi tığım ve yumuşacık iplerimle becerikli arkadaşım Emel'in (Kendisi bebek battaniyesinin tasarımını ve birleştirmesini yapan kişidir)   becerikli kayınvalidesinin ördüğü bir modelin peşindeyim.  Ama bu sefer daha dökümlü daha kocaman bir battaniye örerek kendimi tığ işinde level atlamış hissedeceğim.


            Kışlık battaniye hayallerim umarım yılbaşına yetişir. Ama bu arada bir minik çalışmam daha oldu. Daha doğrusu çalışmamız. Hem iş hem de canım arkadaşım Sibel'in Eylül ayında dünyaya gelen gül lokumu kızları Neva için de bir bebek battaniyesi projesi gerçekleştirdik. Tüm arkadaşlarım bu battaniyeye elinden gelen katkıyı yaptı. Motifler benden , birleştirmesi ekipten dedik. Sonunda çok cici bir motifli bebek battaniyesi ortaya çıkarttık. Ben sadece motifleri çıkarttım. 
         Bebekler için bir şeyler yapmak, üretmek ne kadar güzel bir duyguymuş. Onun minik ellerini, pembe yanaklarını hayal edip sevgiyle bir şeyler yapmak benim bütün stresimi aldı götürdü çok uzaklara. 
         Bu arada bebek sahibi olan annelerin işini kolaylaştıracak, bebişlerin de daha rahat büyümesini sağlayacak  bir yardımcıdan bahsetmek isterim. Bilgi için tıklayın lütfen


                Şimdi Neva Bebek   bu battaniyeye sarılacak, onunla oyunlar oynayacak, üzerinde hoplayacak, daha neler neler yapacak. Geleceğin hayalini umutla örüyorum. Mutlu renklerde  mutlu yüzler arıyorum. Her zaman da buluyorum. 


            Cumartesi günü çok süslü bir paketle bu sevgi dolu battaniye Neva'nın 40 mevlidine güzel arkadaşlarımla birlikte teslim edilecek.
             Renkler yoldaşınız olsun....
 

Yorumlar