Baharlık Seramik Kolye Bunlar

   
       Kış perdesini sıyırıp bahara uyanırken doğa her taraf renklere, çiçeklere boyansın istiyorum. Hani şu bahar yorgunluğunu bile özlüyorum. Ömrümde görmediğim kadar çok kar görmemin ,  günlerce soğuktan eve kapanmanın , geçmeyen gribe yakalanmamın da baharı özlemem de payı büyük tabii. Hazır cemreler düşmüşken, Mart soğuklarını da pek ciddiye almazken yeni uğraşılar için mükemmel zamanlama benim için.


       Seramik hamuru denemelerimden bahsetmiştim. Hızımı alamadım elbette. Baharlık tişörtler , tiril elbiseler, kot ceketlerle takıp takıştırmalık seramik kolyelerim de sunuma hazırlar artık. Aslında fazla takı kullanmam, pek takı zevkim olduğunu da söyleyemeyeceğim. Ama dedim ya, bahar işte ; insanın içini kıpır kıpır ediyor. Kafamda milyonlarca seramik bulutu resmi geçit yapıyor. Bakalım, neler olacak? Bir yandan da Game Of Thrones hasreti başımda. Ne güzel bahardan bahara izliyordum ama bu sene 16 Temmuz'da 7. Sezon başlıyor. Yerli dizilerden birazcık örnek al Ey Amerika. 1 yılda 10 bölüm çek, sonra meraktan kuduralım burada.  Khalesi Targaryen Daenerys Fırtınadadoğan hatırına izliyorum , fazla uzatmayayım neyse. Ortam gerilmesin.
          Seramiklerim kuruduktan sonra, boyadım,  vernikledim. Herşey tamam ama çaktırmayın kordonları için bitirme aparatı almayı unutmuşum. Fiyonkla, düğümle idare edeceğim artık. Detaylara değil, büyük resme bakıyorum ve çok mutlu oluyorum. Dünyanın en  güzel kolyelerini üretemedim belki ama kendi ellerimle, emeğimle, sabrımla ortaya bir iş çıkardım. Sadece canım istedi diye hem de. Ve bu bana kendimi çok iyi hissettirdi.

           Bu kadar bahardan, renklerden bahsetmişken Orhan Veli'ye selam etmeden olmaz ama değil mi?  Şen kalın...

Dalgacı Mahmut
İşim gücüm budur benim, 
Gökyüzünü boyarım her sabah, 
Hepiniz uykudayken. 
Uyanır bakarsınız ki mavi. 

Deniz yırtılır kimi zaman, 
Bilmezsiniz kim diker; 
Ben dikerim. 

Dalga geçerim kimi zaman da, 
O da benim vazifem; 
Bir baş düşünürüm başımda, 
Bir mide düşünürüm midemde, 
Bir ayak düşünürüm ayağımda, 
Ne haltedeceğimi bilemem. 

Orhan VELİ 

Yorumlar