Yulaflı , Damla Çikolatalı Kurabiye


               Yulaflı çikolatalı kurabiye tarifi bulmuşum , yapmışım da paylaşmaz mıyım? Bu zamana kadar yapıp sertleşmiş kayalara dönen kurabiyelerimden sonra gerçi artık pes etmiştim.  Ancak basit ama lezzetli bu kurabiye tarifine rastladıktan sonra kurabiye sevdam tekrar çiçeklendi. Çocuklarla birlikte hem yapması hem yemesi  keyifli bu  kurabiyeler kışın soğuk günlerinde içimizi ısıttı. Malum sömestr tatilinde çocuklarla keyifli vakit geçirmek çok kıymetli biz anneler için. Hele ki işin içinde sağlıklı mı sağlıklı yulaf ezmesi de varsa tamamdır.
               Yulaflı, çikolatalı kurabiye tarifine mutfaksirlari.com  (tarif için tık lütfen)  adresinde rastladım. Birebir uygulamaya çalıştım. Pişirme süresi, hazırlık aşamalarına oldukça  dikkat ettim. Hamur tam kıvamında tuttu. Gerisi çok kolay zaten. Ben ekstra limon kabuğu rendesi ekledim. Gerçi yaptığım tüm hamur işlerine eklerim. Aynı tarifin üzümlüsü de nasıl güzel olur ama. Aslında kurabiye seven bir insan değilimdir. Ben kurabiye pişirmenin mutluluğunu seviyorum sadece. Evin içi mis gibi koksun. Kavanozlara nazikçe yerleştirilsin. Çocuklar gidip gelip atıştırsın. Huzur olsun, keyif olsun. 
              Mutluluk eşittir kurabiye olsa keşke...






Yorumlar

  1. çikolatalı kurabiye Alp çok seviyor diye sürekli yapıyorum ama yulaflısı daha sağlıklı geldi. Dur bi denicem.
    Teşekkürler, sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder