Tatil Var Şikayet Yok

   
        Karneler alındı ya,çalar saatim derin bir oh çekebilir artık. Ben ise yaklaşık bir hafta boyunca erkenden uyanıp zavallı biyolojik saatimi ikna etmeye çalışacağım.  Sabahçı annesi olmak ne zormuş , çeken bilir tabii. Neyse okulların tamamı tam gün eğitime geçecek diye ümit ediyoruz. Ama malumunuz hiç bir şeyin garantisi yok. Heranherşeyolabiliristan'a hoşgeldiniz.

        15 gün boyunca bana da çocuklara da okul yok. Ama ödev var elbette. Yoksa her şey güllük gülistanlık olur. O da biz de alerji yapıyor malum. Yeni yılda aldığım kararlardan biri daha az şikayet etmekti. Ama başladım yine şikayet makamına. Olaylara olumlu taraflarından bakmak gerek değil mi? Bakış açımız kaderimizi belirliyor olması ne kadar enteresan. Kaderci olmak, protest olmak, nihilist olmak... Hayatı yaşarken bakış açımızla yorumluyor , buna göre rotamızı çiziyoruz. Hayat da bakış açımıza göre beklediklerimizi bize sunuyor.

         15 günlük tatilimizde çocuklarla yapmak istediğim planlarım , okuyacak kitaplarım, dergilerim var. İçilecek kahveler, döktürülecek satırları da unutmayalım tabii ki.  Ama yılların tecrübesine dayanarak diyorum ki, yarısını bile yapmam mucize olacak. Ama ilk planım tabii ki kardan adam yapmak, karda yuvarlanmak. Hava tahminleri kardan adam için havucu hazırlayın diyor. Bana uyar. Gerçi ,  keyfimiz yerin de olsun da kar ya da güneş bizim için farketmez.

Görsel:https://tr.pinterest.com/pin/562175965963875820/

Yorumlar