PASTEL YASTIKLARDA PASTEL DÜŞLER



              Yaz geliyor sevdasıyla pastel tonlara vurulup tığ işi yastıklar yapmaya başlamıştım. Hazirana kadar ne yapıp edip yetiştirmeyi başardım. Ama ne yazık ki  bu sene yaz  güneşin ihtişamı yerine  yağmurun bereketi ile geldi. Gelsin bakalım, yaz yağmurunda toprak ve iğde kokusunu içine çekmek de ayrı bir keyifmiş. Bir kaç gündür doyasıya tadını çıkartıyorum ebem kuşaklı havanın.


               Yağmurlu havalarda en güzel yapılacak iş,  evde uygun bir köşe bulup okumak, bir şeyler izlemek, örmek ya da internette daha fazla vakit geçirmektir benim için. Pinterest değil mi zaten bu ipleri, tığları benim  başıma musallat eden.O motiflerin, renklerin içine hoop bir dalıyorum , çıkış yok. Ama çok meraklı ve az sabırlı bir Adem kızı olarak başladığım bir işi bitirmek adeta mucizedir. Esra'dan Dünya'ya bu mucizeyi paylaşmadan duramazdım tabii ki.


              Pastel renkleri çocukluğumdan beri çok severim. Sanki etrafımda renkli , tül kanatlarıyla kelebekler uçuşuyormuş gibi gelir. Tabii bu ruh hali de bana oldukça iyi gelir. İnsan zamanla kendini , zayıf noktalarını ve iyileşme istasyonlarını çok iyi tanıyor. Ama bunun için sanırım önce kişinin kendini ertelememesi, birazcık dinlemesi gerekli. Beni mutlu eden durumlar yaratmaya çalışmak gibi bir yaşam hedefim var işte.
           
            Ne yazık ki hayatta haksızlıklar, tatsızlıklar, yürek burkan durumlar da var. Ancak bu durumlarla mücadele gücü kazanmak için önce kendimizi güçlü yanlarımızı açığa çıkartmalıyız. Üstesinden gelmek zorunda olduğumuz durumlara 1-0 önde başlamak için kendimizle barışmalıyız yani. Bir şeyler üretmek, insanlarla paylaşmak manevi mutluluğa en güzel örnek bana göre.

           Yastık, iğde kokusu, kelebekler derken nerelere gelmişim.  Gönül pusulanız hep mutluluktan yana olsun.
           






Yorumlar

  1. Her daim güzel düşler görmeniz dileğimle.. Öyle güzel görünüyorlar ki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm düşlerimiz gerçek olsun inşallah canım, çok sağol :)

      Sil
  2. Pastel renkler çok yakışmış ben en alttaki renkli olanı da sevdim ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Meltem . Renklerin içinde kaybolmak gibisi yok işin aslı. Pastel, neon fark etmez aslında.

      Sil

Yorum Gönder