BİRAZ PEMBE BİRAZ MAVİ

       
 Bu hayatta pembelerin de maviler kadar söz hakkı, nefes hakkı vardır efendim. Tek başına pembe ne kadar huzursuz, mahsun. Mavi de bir o kadar soğuk ve çekimser. Bir arada olunca nasıl da  inceden bir ahenge kavuşuyorlar.

       Bu aralar pastel renklerden gözümü alamıyorum. Bu iki rengi birbirinden ayırmak haksızlık olur diye düşündüm, gizliden flörtlerine izin verdim. Bardak altlığına dönüşüveren bu tatlı ikili, sanırım bir kaç güne kadar kırlent olarak evimi süsleyecek.


       Gün boyu içimde biriken hüzün, sıkıntı, korku, kaygı ne varsa pembe ve mavi tonları ruhumun tozunu alıveriyor işte. Sabaha daha bir dinç daha bir keyifli yol alıyorum hayata. Yoksa 2+1 erkek çocuğuyla nasıl atılır bu yaşamın yorgunluğu. Şimdilik kendimi böyle oyalıyorum. Ama çok yakında çok çılgın projelerimle karşınızda olacağım. Ne zamandır aklımda ama itiraf ediyorum bu aralar tam bir mazeretler kraliçesine bağlamış durumdayım. Neyse mazarete mahal yok. Bu hafta cici ve çılgın bir projem olacak. Maksat kafamızdaki kara bulutlar dağılsın.

       Peki sizin stres yönetiminiz, keyif veren uğraşılarınız nelerdir? Spor, sanat, kolleksiyon yapmak, kurabiye pişirmek... Evet bekliyorum, sıra sizde...


Yorumlar

  1. Hepsi çok güzel görünüyor, elinize sağlık. Ben bardağın altına koymaya kıyamazdım doğrusu. :)
    Valla işin açığı şu hayatta bana en çok keyif veren ve rahatlatan şey puzzle yapmak. Kendimi kaybediyorum resmen. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Güven. Açıkçası ben de başlarda kullanmaya kıyamıyordum ama sonra 'bir daha mı gelecez dünyaya' felsefesiyle kaptırdım gidiyorum :) Puzzle konusunda seni tebrik ederim. Hayatımda bir kere denedim. 2 haftalık mücadelemin sonucu ne yazık ki başarısızlık oldu. Ama yine de ölmeden önce yapılacaklar listemdedir:))

      Sil
  2. Çok güzel olmuşlar, ellerinize sağlık...
    Ben stresliyken deli gibi temizlik yapıyorum, domestoslar cifler havada uçuşuyor resmen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu da iyiymiş. Keşke hayattaki iki ayaklı mikropları da domestosla yenebilsek:))

      Sil
  3. Merhabalar.. bayıldım bu renklere!! Örgüler de süper olmuş.. Ben de örgü ile rahatlayanlardanım. Bu ara battaniye örüyorum ve sonucu merak ediyorum :) bir şey sormak istiyorum, bu motifleri nasıl eklediniz? bana biraz tarif ederseniz çok sevinirim.. şimdiden çok teşekkürler ve kolay gelsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, beğenmenize çok sevindim. Ben de acemi sayılırım aslında. Ama bu battaniye sevdası yüzünde pinterestte deli gibi dolaşıyorum. Umarım düzgün tarif edebilirim. Motifleri arkalarından boş karelere batarak birleştiriyorum. Aralarda da üç zincir çektim. Ben de yeni kavrıyorum aslında. http://smilena-smilena.blogspot.com.tr/ adresinde sevgili Smilena'yı takip ederseniz harika bilgiler, teknikler edinebilirsiniz.
      Sevgiler, teşekkürler :))

      Sil
  4. Merhabalar.. İki rengi de çok severim ve birbirlerine harika uyum sağlamışlar. Ben de örgü diyorum sizin gibi. Bu ara da battaniye örme çabasındayım. Bir şey öğrenmek istiyorum, motifleri nasıl birleştiriyorsunuz? Küçük bir anlatımla yardımcı olursanız sevinirim. şimdiden çok teşekkürler ve kolay gelsin size.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, az önceki yorumda anlatmaya çalıştım elimden geldiğince. Sevgiler...

      Sil
  5. çok güzel görünüyor. :)
    Yazmadan evvel baya bir düşündüm.. ne rahatlatıyor beni diye.. sanırım bir uğraşım yok.. sadece blog var. okumak ve yazmak.. onun harici boştayım. Annemden fena azarlar işitiyorum. :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazmak gibisi var mı gerçekten. Yazmanın bana verdiği mutluluğu başka hiç bir şey bulamam. Kalemine sağlık, aynen devam hayalperest :))

      Sil
  6. Ben sevdiğim spritüel kişilerin videolarını izliyorum iyi geliyor : Louis Hay, Nil Gün gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika, kesinlikle güzel fikir. Ben de zaman zaman ihtiyaç duyuyorum olumlamalara. Merak ettiğim konulardı, hatırlattığın için teşekkürler :))

      Sil
  7. Wow really wonderful!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  8. Bu iki rebgi birbirine çok yakıştırıyorum bende :) bir çok şey yapmak isteyen ama fırsat bulamayan biriyim şu ara :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder