ÇOCUKLARIMA BAYRAM ANILARI BİRİKTİRİYORUM

         
 Milyonlarca el öpülüp alınlara götürülecek bugün. Milyonlarca çocuğun saçına kolonya dökülecek ve milyonlarca çikolata minik ağızlarda anlam bulacak. Milyonlarca dargın barışacak, milyonlarca sofra kurulacak. Milyonlarca kalp Bayram ile şenlenecek, hayat bulacak.
          Bayramları severim. Evimize hareket ve bereket getiren bu misafiri iyi de ağırlamak gerek sonuçta. Gelmeden temizlik, yemek işleri halledilir. En güzel örtüler, mis kokular ve her daim bir hazır oluşla Bayram ayakta karşılanır. Tatlı yiyelim tatlı konuşalım mottosu esas kılınır. Maksat, tatsız konuşup Bayram'ı gücendirmeyelim. 
            Elbette kırmızı, rugan pabuçlarımla ve annemin diktiği fırfırlı elbiselerle karşıladığım Bayramların tadı çok başkaydı. Ama şimdilerde ben o eski Bayramları aramıyorum. Çocuklarıma Bayram anıları biriktirmeleri için uğraşıyorum. Ne mutlu Bayramlar yaşardık biz diye torunlarıma şu anımızdan bahsetsinler istiyorum. Kırmızı çizgili kazağını, ceplerine sakladıkları çikolata kağıtlarını, bilumum bayram haylazlıklarını anlatırken annelerini de ansınlar istiyorum.
           Ben çok güzel bayramlar yaşadım. Çocuklarım çok daha güzellerini yaşasınlar diye tek çabam. Varsın fazla çikolata-şekerden karınları ağrısın, tek dertleri Dünya'da dilerim bu olsun.
          Bu arada sizin ve içinizdeki çocuğun da Bayramı kutlu olsun:)))

Yorumlar