KISA VE SARI LÜTFEN

         
          Bade İşçil'in (Süalp) kısacık kestirdiği saçları magazin dünyasının en çok tıklanan haberlerinden biri olmuştu. Kimisi yerden yere vurdu Bade'yi kimisi benim gibi çok beğendi. Tabii bebek gibi bir yüze sahip olan Bade'ye ne yapsa yakışır zaten. Ama ben daha çok kısa ve sarı saç delisi bir kadın olarak çok beğendim.
Bu arada Bade İşçil'in size bir sürprizi var. Facebook ve Instagram bağlantınla kolayca katılabileceğin etkinliğin detayları  işte burada

       Zaman zaman zor bela uzattığım saçlarımı ani bir kararla kimseciklere söylemeden gidip kısacık kestirdiğim doğrudur efendim. Önceden birilerine söylersem caydırılma ihtimalim çok kuvvetlidir de o yüzden. Sarı ve kısa saç iyidir. Renginden dolayı sizi oğlan çocuğu gibi göstermez. Hele şık bir abiyeye bile kısa , sarı saçlarınızla topuzdan daha güçlü bir etki katabilirsiniz. Tişört ayrı güzeldir, elbise ayrı güzeldir kısa sarı saçla.
      Benim kısa saç sevdam Twiggy'den başlar aslında. Küçüklüğümden bu yana bulduğum her yerde resimlerini arşivler, büyüyünce ben de bu saçtan yaptıracağım diye hayaller kurardım. Twiggy kadar güzel ve meşhur olamasam da kısa-sarı saçtan bolca nasibi aldım diyebilirim.


                  Kısa-sarı saç öyle bir tarzdır ki her yaşa ayrı yakışır. Ve bu modeli kullanan kadınların sanki yaşı yoktur. Hepsi kendini 25'te sabitlemiştir. Bakınız Sharon Stone. Tabii iş kuaförden gitmekle bitmiyor. Sade ama çarpıcı bir makyaj, doğru aksesuarlar, falan filan derken bir sürü ayrıntıya da dikkat etmek etmek gerekir. Yani bu saç modeli işinizi kolaylaştırmaz, zorlaştırır. Verilen emeğe değer mi?Kesinlikle.



             Ama sarı-kısa saçın kraliçesi diyebileceğimiz isim kimse kusura bakmasın; Charlize Theron'dur. İtirazı olan sanırım yoktur. Zaten aksi takdirde Allah çarpar. İşte kısa ve sarı saçtan kastettiğim aynen budur. Renk, model mükemmel olduğu gibi doğal ve şık görünüm bu güzellikte ancak böyle sağlanabilir. 



          Bir de şaptı şeker oldu grubu olan ünlülerimiz var. Evlerden uzak, mümkünse onlar topuklarına kadar uzatsın. Makas kelimesini sözlüklerinden çıkarsınlar. Bakınız Beyonce. Peruklarının şöhreti evrenler arası konu olmuş güzeller güzeli Beyonce'yi küçük besleme halinde görmek içimi acıttı ne yalan söyleyeyim. 

           Miley Cyrus  hakkında söylenebilecek tek bir atasözü var. Deveye sormuşlar neden boynun eğri, nerem doğru ki demiş. Bu yüzden bu lüzumsuz hakkında ben de fazla konuşmayayım.

         Anne Hathaway. Evlere şenlik kızımız var. Allah'tan sarı kısa saçları geçmişte bir utanç sayfası olarak kaldı. Papatya suyu mu oksijenli su mu kullanmış anlayamadım bu renk için. Demek neymiş, Hollywood starı da olsan kuaförün sana her an kazık atabilirmiş.








     

Yorumlar