BİR ADAM, İSMİ KEMAL

Bir adam, ismi Kemal,
38 yaşında.
Selanik'te doğan millet aşkını ,
Karadeniz'in yalçın kıyılarında yaşatmaya geliyor.
Vatanının semalarında, topraklarında dolaşan 
Leş kargalarını kovmaya geliyor.
Tıpkı çocukluğunda olduğu gibi
Bir adam, ismi Kemal,
38 yaşında.
Hürriyet sevdasını Anadolu'ya 
Sana, bana anlatmaya geliyor.
Kadın , erkek bir olalım, 
Kadın , erkek hür yaşayalım istiyor.
Bir adam, ismi Kemal, 
38 yaşında.
Milletine cemal, düşmanına celal.
Düşmanın çizmesi altında sen, ben ezilmeyelim istedi.
Mektepler kurulsun, fabrikalar açılsın,
Çocuklar gülsün, gençler gülsün istedi.
Seni düşündü, beni düşündü.
Bir adam, ismi Mustafa Kemal ATATÜRK
19 Mayıs'ta doğdu.
Korkmadı, kaçmadı, savaştı.
Yalnız değildi.
 Güvendi.
Anadolu'ya , halkına güvendi.
Selanik'ten Samsun'a
Bir adam, Atam
Memleket sevdalısı
Rumeli'den Karadeniz'e
Hoşgeldin Gazi Mustafa KEMAL
Hoşgeldin...

Esra

      



Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sezer, hepimiz nice bayramları coşkuyla yaşayalım umuduyla...

      Sil
  2. tebrik ederim, sen yazdın dimi bunu..
    kutlu olsun bayramımız <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Mervecim, ben yazdım. Beğenmene sevindim. Öyle bir anda aklımdan dökülenler işte. Bayramımız kutlu olsun olsun:)

      Sil

Yorum Gönder