SAKIZ SORUNSALI

        Başlığa aldanıp da sakızla bir sorunum var sanmayın. Aksine çok severim, hele çilek aromalı olacak, sonra bir de pespembe balonu olacak. Ama bazen sakız bende biraz asabiyet yapabiliyor.Sokakta çiğne, kafede, evde, her yerde çiğnemekte bana göre bir sakınca yoktur. Ancak bir toplantı esnasında , hele ciddi de bir konudan bahsederken karşımdaki  şahıs beni bön gözlerle ve geviş getirme suretiyle izliyorsa ben o anda kopuyorum, parçalarım bulunamıyor arkadaş! Farkında olmadın , unuttun diyelim çatır çatır ses çıkarırken de mi kendini fark etmedin. Sen sakızı eveleyip gevelerken ben senin gözünün içine bakarken de mi hissetmedin. 

      Koca toplantıda bir kişi olsa iyi,  her toplantıda abartmıyorum %10'luk bir kesim çatır çutur sakız çiğniyor. Hadi bazısı çaktırmadan, pişmanlıkla gerçekleştiriyor eylemini. Bu kesime sözüm yok. Ama bazısı var ki Aman Allah'ım soru sorarken bile çiğnemeye devam ediyor. Ben Çocuk Gelişimi, İletişim, Empati diyorum, zat-ı muhterem karşımda ağzını bir sağa bir sola gevşetiyor. Sabır stoklarım sona ermek üzere dıt ,dıt, dııııt, devrelerim yanıyoooor...
       Eğitimle mi alakalı derseniz. Koca bir Peh derim o zaman. Toplantılarda ben ne üniversite mezunları gördüm, karşısındaki Ordinaryus Profesör  bile olsa tınlamayan, cak cuk geviş işlemine devam eden. Sosyo-ekonomik deseniz, onunla da alakası yok. Baksanız, pek hanım hanımcık, pek kibar, pek bilgili, pek şık ama içindeki Kezo kapalı alanlarda açığa çıkıyor besbelli ki. 
      Bazen  olur ya, karşınızdakinin ayıbı ondan çok sizi utandırır. İşte tam öyle hissediyorum bu zamanlarda. Kaş ediyorum, göz ediyorum, kar etmiyor. Bu saatten sonra zaten hiç etmesin. 
      Ama karar verdim. Bundan böyle eğitim davetiyelerine 'Sakızsız gelmeniz rica olunur' ibaresi ekleyeceğim. An itibari ile kararım budur arkadaşlar...

Yorumlar

  1. first karpuzlu da benim favorim :)
    ama geçenlerde kardeşim sakızı sesli çiğniyor diye kalkıp televizyonun fişini çektim :) en sinir olduğu şeyi yaptım, hiç sevmem çak çak çiğnemeyi..

    YanıtlaSil
  2. Sakız çiğneyenle kendi arasında kalmalı gerçekten Mervecim;))

    YanıtlaSil
  3. Esra benim çok hassas olduğum bir konuya değinmişsin.Sakız çiğnemeyi severim ama çiğneyeceği yeri bilmeyenlere gıcık olurum.Ciddi sorunları olduğunu düşünürüm.Geçen gün otobüste bir kadın sakızı çiğnemiyor adeta onunla dövüşüyordu.Bu gibi durumlar için hep yanımda kulaklık bulundururum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaaa, kulaklık iyi fikirmiş. Bir de koli bandı bulundurmalı bu sakızcıların ağzını bantlamak için Baharcım:)))

      Sil

Yorum Gönder