6 Şubat 2013 Çarşamba

SEVGİLİLER GÜNÜNDE HANGİ HEDİYE ALINMAZ

       Sevgililer günü, çiftlerin önündeki çetin ve zorlu sınavlardan biridir. Coşkuyla bugünün gelmesini bekleyen de var, Saint Valentine de kim ola, bizim ecdadımız değildir  deyip sırt çeviren de var. Ama en ilginci 'Ayol biz evli barklı , çoluk çocuk sahibi kimseleriz, neyimize gerek sevgililer günü' diyen çoğunluğu temsil eden kesim. Ne ilginçtir, sevgililer evlenmek için onca çaba sarf ederler  pembe panjurlu evin bahçesinde çocuk kahkahalarıyla dolu bir ömür vaat ederler. Sonrasında, romantik bir akşam yemeğini ve bir buket çiçeği birbirlerine çok görürler.  Evli olmak sevgili olmaktan daha kötü bir şey o zaman. Öyleyse neden milyonlarca insan evlenmek için debelenip duruyor. Alın size ironi.
      Elbette bandoyla ya da davullu zurnalı kutlanılsın, sabahlara kadar çılgınlar gibi eğlenilsin gibi bir amaç da çıkarmamak lazım. Yani işin bir tarafını çıkarmamak lazım. Sevgililer gününün de , benzer günlerde olduğu gibi ekonomi piyasasını canlandırma amaçlı , kar güden bir organizasyon olduğunun da farkındayız. Ama Dünya ekonomisine kafa tutacağım diye de bugünü kös kös geçirmemek de gerek. Sosyal Medya sayesinde hediyeler haftalar önceden sunuma başlandı bile. Seçenekler her yıl git gide artıyor, haliyle kafalar da karışıyor. Ne alırsınız ne almazsınız siz bilirsiniz, ama ne almayacağınıza biraz karışmak isterim.

1. Kravat: Erkeklere hediye almak gerçekten zulümdür. Ama gidip de boğazını sıkacak bir kravat ne kadar marka olursa olsun dar ağacındaki ipi subliminal mesaj olarak algılayıp bilinç altına atacaktır. Şiddetle kaçının.
2. Zayıflama kremleri, kemerleri,  bilumum can sıkıcı diyet ürünü saçmalığı. Bu sözüm en çok erkeklere. Bunlardan birini sevgiliniz almak istese de siz sakın ona almayın. Saçmalamayın
3. Mutfak eşyası , ev malzemesi falan filan. Ütü, mutfak robotu, çamaşır makinesi, soğan doğrama makinesi gibi ev işleri için tasarlanmış ürünü sevgililer gününde bir alın da görelim ne oluyor. Ürünler garantili olabilir ama sanırım kafatasınızın garantisi yoktur. Çünkü az sonra kırılacak.
4.  Dolmakalem, kalem seti. Ne kadar sıkıcı bir insan olduğunuzu anlatmanın daha kolay yolları da var.
5. Fanatiği olduğu takımın forması, atkısı şusu busu.  14 Şubattaki tek aşk sizin aşkınızdır, rakibe ve futbol muhabbetine gerek yok.
 .............
      Bunlar ilk aklıma gelen en facia hediyelerdi. En önemlisi 14 Şubatta sıfatı ne olursa olsun, ister karınız ister kocanız ya da nişanlınız ya da flörtünüz. Sevgiliniz ve sevginiz hep yanınızda olsun.

8 yorum:

  1. 3 senedir birlikteyiz bir sevgililer gününde aynı şehirde olamadık :) kısmet bakalım ne zamana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi bilirim bu duyguyu. Ama kalplerin bir arada olması en önemlisi aslında:)

      Sil
  2. Amin.. hiçbiri olmasa da, başkası için istiyorum ki başıma gelsin. :) :)
    Ben de alınacak hediye olarak peluş oyuncak önerebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peluş oyunck çook severiim, sevgili eşime duyrulur :)Şöyle kocaman bembeyaz bir ayıcık kucağında da bir buket pembe gül. Abarttım mı ne;)

      Sil
  3. AYYY HIC KUTLAMIYORUZ BIZ BU GUNU HIC KUTLAMADIMDA..DOĞUM GUNU COK DAHA GUZEL BENIM ICIIN..BEN O GUN KIRMIZI GULLERLE GEZENLERE GULUYORUM BANA KIZMAYIN AMA NE YAPIYIM :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gül olayını abartmamakta fayda var elbette. Maksat şirinlik olsun , Ay kuzum sana kızılır mı:))

      Sil