HAFTA SONUM BİTMESİN

    Yaşasın hafta sonu. Bu hafta karalıyım, ehlikeyf tavrımdan taviz vermeyeceğim. Çalışan annenin iki günlük macerasında, hem çocuklarla ilgilenilecek, hem ödevler kontrol edilecek hem de ev bir haftanın dağınıklığından, huzursuzluğundan arındırılacak. En sevilen yemekler, pastalar yapılıp, iki erkek kardeşin güç savaşında da tampon bölge olunacak. Biraz gezilecek biraz da tozulacak. İşte her hafta sonu aynı tatlı telaşla yine Esra kendine zaman ayıramayacak. Sonra da bunu pazartesi sabahı farkedecek ve kendine çok kızacak. Ama yok, bu sefer kararlıyım. En sevdiğim kitapçıda istediğim kadar vakit geçirilecek, en merak edilen kitaplar, en sevilen dergiler alınacak. Sonra açık havada şekersiz sade kahve ile hepsine tek tek dokunulacak. Hatta çaktırmadan yeni kitap kokusu içine çekilecek. Güneş de benden yana olacak. Öyle ki her bahar çıkan çillerim de biraz aceleci davranacak. Makyajsız, topuksuz, telaşsız bir Esra olacak. Şehrin gürültüsünde az da zaman olsa yalnız kalınacak.
     Diye plan yapıyorum ama zaman ve çocuklar ne gösterir hiç belli olmaz elbette. Benim hafta sonuna dair en sevdiğim seremoni TRT1'de birazdan Böyle Bitmesin başlayacak. Nisa Komiserim beni bekler. Size  Mutlu hafta sonları:) 



Yorumlar

  1. Haftasonu telaşımız aynıymış. Ben şuanda ücretsiz izinde olduğum için biraz daha şanslıyım sanırım. Böyle Bitmesin dizisinide ilk kez bugün izliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu telaşlar da, güzel anların kıymetini anlamamızı sağlıyor aslında. Umarım Böyle Bitmesin takipçilerinden olursun. Benim hafta sonum da böyle başlıyor işte:)

      Sil
  2. Ama ne güzel bir hafta sonu.Şuan kurstayım ve ben de ben de isterim dedim.Böyle bitmesinin ilk bölümlerini pek sevmemiştim.Şimdi ise sabırsızlıkla bekliyorum.Nisa komisere ise bayılıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni de zamanla sardı bu dizi. Ama en büyük etken Nisa Komiser oldu. Hele çaykopatlığı yok mu , her cuma çay demliyoruz izlerken:))

      Sil
    2. Çay koması:))aynen

      Sil

Yorum Gönder