KIŞ BAKIŞI



    Gözüm karlarda  kaldı ama yağmadı. Bu hafta boyunca hava tahmin raporlarını dört gözle takip edip durduk. Çoluk çocuğu yarın kar yağacak diyerek  oyaladık. Bütün yurt beyaz gelinliklere bürünürken biz burada gri gökyüzü ve şapur şupur yağmurla idare ettik. Yoğun kar yağışlı olacak dedikleri Samsun'da bir tek kar tanesi karşımıza çıkmadı. Ev hanesinin çocuk milletine yalancı çıktık , ben ona üzülüyorum aslında. Şöyle kar topu oynasaydık, kardan adam yapsaydık fena mı olurdu? Neyse, ben de instagram kardan adam görüntüleriyle sallanırken yağmur damlacıklarımı paylaşmak zorunda kaldım. 

    Bu arada kar söylentilerinden ilhamla iki adet de baykuş bere örmüş bulunmaktayım. Amanın ne gurur duydum kendimle anlatamam. Yaklaşık bir aydır uğraşıyordum ama bir türlü beceremiyordum. Neyse Smilena'nın yardımı olmasa kesinlikle yapamazdım. İnternetin  hamarat perisine tekrar teşekkür ederim:)) İnstagramdan hemen uzattı yardım elini.
    Yağmurlu, karlı , fırtınalı derken kışın tam ortasındayız. Yardıma ihtiyacı olan kimseleri de unutmayalım. Sağlıklı, huzurlu bir kış geçirmemiz  dileğiyle...

Yorumlar

  1. baykuş modasına uymamak olmazdı zaten :) iyiki öğrenmişsinn çok güzeller

    YanıtlaSil
  2. Öğrenmem biraz zaman aldı ama değdi sonunda, teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder