GÜNAYDIN DÜNYA

     Güzel bir yıla güzel bir gün ile başlamak istedim bu sabah. Ev toparlamaca, çocuklara kahvaltı, bulaşık makinesini yerleştirmece derken baktım bu sabah da diğer sabahlar gibi, bir farkı yok. Giydim eşofmanlarımı, spor ayakkabılasımı vurdum kendimi yollara. Gökyüzü masmavi çehresini takınmıştı bugün bize yılbaşı hediyesi olarak. Bir de parlayan altından bir güneş. Ama tüm bunlara rağmen sert esen rüzgar da kış mevsimin de olduğumuzu hatırlatıyordu doğrusu.







    Kulaklığımda en sevdiğim şarkılar eşliğinde ritmik adımlarla yürüdüm de yürüdüm bu sabah. 60 dakikalık mini Dünya turumu da zaman zaman kareledim. Bu arada can dostum Aslı ve ailesiyle de karşılaşmak bana moral oldu. Ne güzel ilk karşılaştığım tanıdıklarımın en sevdiklerimden olması.
   Yılbaşını çoşkuyla karşıladıktan sonra , sokaklar, mağazalar, çam ağaçları ne kadar mahsun görünüyordu. Dün akşam saatlerinde hınca hınç dolu olan marketler dinlenmeye çekilmişti. Sanırım dün en çok yorulan eşyalar, yazarkasalardı:)


    Kayıtlara geçsin isterim, ben 2013'e parlak bir güneş ve masmavi bir gökyüzüyle girdim. Yıl boyu umarım bu görüntüyü ve enrjik ruh halimi  aramam. 2013 benim bir çok planımı gerçekleştirmek için beklediğim bir seneydi. Sonunda geldi, sıra planlarımı gerçekleştirme safhasında. Neyse izlemede kalın, planlarımı gerçekleştirdikçe sizlerle paylaşmaya devam edeceğim.

Tam eve doğru yürüyordum ki. Yakışıklı bir delikanlı bana doğru gülümseyerek geliyor. Ömre bedel bu gülümsemeyi anında kaydettim elbette. İşte benim canım babam, kral babam.


Bu arada Esra'dan Dünya'ya 2. yaşını tamamladı. Bugün benim cici blogumun da doğum günü. 2013'ün  hepimiz için nice güzel kutlamalara  yer açmasını dilerim...

   

Yorumlar

  1. Güzel bir güne başlangıç olmuş.2013 benimde çokşeyler beklediğim bir yıl.Umarım düşüncelerinin hepsi gerçekleşir bu yıl.Bizde buradan duyarız.Bu arada bir Samsunlu olarak sabah sabah tur attırın bana ,bunun içinde teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. Samsun'lu olmana çok sevindim:)) Ne güzel bir tesadüf oldu. Senin de güzel başarı haberlerini bekliyorum bu arada:)

    YanıtlaSil
  3. En güzeli de yakışıklı kral :) Her daim gülümsesin inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Füsun, tüm sevdiklerimiz hep gülümsesin:)

      Sil
  4. nice senelere hem 2013 hem de blog olarak :) sizi severek izliyorum. 1 ocak sabahı için en harika aktivite bence de yürüyüş hatta ben de kayifle kısa bir yürüyüş yaptım dün, hava ankarada da pırıl pırıldı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogcu anneler olarak fişek gibi girdik 2013'e desenize:) Beğenileriniz için çok teşekkür ederim. Ben de sizi ilgiyle takipteyim. Hepimize mutlu seneler:))

      Sil

Yorum Gönder