ANNELER MAFYASI

     Evet Sevgili Okur, bu bir mafya kitabıdır. Aman yanlış anlamayın. Şiddetten uzak , kadınlara özgü bir mafya bu. Bu kitabı benim hayal dünyama katılmasındaki en büyük sebep de ismi oldu zaten. Ve kahramanları kadınlardan oluşan bu serüven beni buradan uzaklara taa Almanya'ya götürdü. 
     Gelelim konusuna; Constanze, biri ergen olmak üzere iki çocuğu ve kocasıyla mutlu mesut bir hayat sürerken birden her şey tersine döner. Var olan her şey yok olmuştur O'nun için. 15 yıllık evliliğinden geriye kalan sadece çocuklarıdır. Bir yandan iç hesaplaşmalarıyla baş başa kalır Constanze. Evliliği için yaptığı fedakarlıklar , ailesi, yeni çevresi derken -aslında çok bildik- yeni bir dünyaya dalı veriyorsunuz. 
     Kadın dayanışması, bazen de sürtüşmesi üzerine dayalı kitap bende Küçük Mucizeler Dükkanı tadı bıraktı. Blogcunun baş kitabı Küçük Mucizeler Kitabını severek okuduysanız, Anneler Mafyası da sizi pişman bırakmayacaktır.

Yorumlar

  1. Oooww... edinmek lazım bu kitaptan o zaman :)

    YanıtlaSil
  2. cok guzel gorunuyor ben de alayim :)
    ayrica yeni takipcin oldum ben de beklerim

    http://www.stylishtimes.net/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder