ÜSTÜN DÖKMEN'LE İKİ SAAT



      Bugün benim , bir çok eğitmen ,  ebeveyn ve öğrenci için Samsun'da çok güzel bir olay yaşandı. Üstün Dökmen Hocamız iki saatlik bir seminerle bizlerin karşısındaydı. Bu O'nunla ikinci karşılaşmaydı benim için. İstanbul Acıbadem İstek Vakfı'nın düzenlediği bir seminerde kendisini izleme şansına sahip olmuştum. Aradan 13 yıl geçti. İlk karşılaştığımızda henüz bir iki aylık öğretmendim. Mesleğe yeni başlayan biri için edindiğim izlenim, bakış açısı hiç aklımdan çıkmadı. Ben de hocamın yazdıklarından , anlattıklarından yola çıkmak istedim , hem mesleğimde hem de hayatımda. Gelelim bugüne. Salonda herkes büyük bir heyecan ve coşku içindeydi. Seminerin başlamasına yarım saat vardı ama salon çoktan dolmuştu. İnsanlar yerlerde oturmaya bile razı oldu. İki saatlik programın nasıl geçtiğini anlamadık. Bu arada Üstün Dökmen'in bitmek bilmeyen enerjisi, izleyenlere olan sonsuz hürmeti ve sevecenliği  hepimizi adeta hipnoz etti. 
     Hayatta atladığımız küçük ama değerli şeylerin altını çizdi hocam. Çok sevdiğim, Küçük Ağacın Eğitimi kitabına da değindi. Benden tavsiye, her eğitimci, anne , baba mutlaka okumalı. Ayrıca toplumda kadın erkek rollerine dair verdiği önemli mesajlar için de sonsuz teşekkür, tebessümü bol hocamıza.



Yorumlar

  1. çok şanslısınız ya çok kaliteli bi adam..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle sema,üstün dökmen bana göre de tek başına bir ekol.

      Sil
  2. harika bir buluşma olmuş.kitap tavsiyesi için teşekkürler .bugün çıkarsam bakıcam...keşke Bursaya da gelse.çok güzel bir enerjisi var tv de izliyorum keyifle...iyi bir haftasonu diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet smilena, hem harika hem sürpriz bir buluşma oldu. Son anda öğrendim geldiğini. Apar topar bir gidişimiz vardı ki görmeye değer. Seminerin olacağı yerde trafik kitlendi. Samsunda pek olacak iş değildir bu olay. Neyse dilerim en kısa zamanda Bursa'ya da gelir. Sana ve güzel ailene de mutlu hafta sonları:))

      Sil
  3. Ne güzel yaa.. Hakikaten çok şanslınız.. Bende kitap tavsiyeni dikkate alıcam.. İsmi bile çok iyi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım, gerçekten büyük şanstı bizim için. Kitap , 13 yıldır benim başvuru kaynağım. Çok ince noktalarda harika iletişim metodları aktarılmış. Ben dili, empati, özgüven gibi konuları harika bir hikayenin içinde anlatmış yazarı.sevgiler..

      Sil

Yorum Gönder