ORÇUN'UN SUÇU NE

Gülse Birsel sağolsun, Avrupa yakasından sonra Yalan Dünya ile yine kalabalık bir hayran grubu oluşturdu. İnsanlar sokakta, işte, evde , okulda sürekli dizinin karakterlerinden bahsedip duruyor.
Öyle ki karakterler dizinin hikayesinin de önüne geçmiş durumda. Bu hafta ne oldu demek yerine , bu hafta Tülay ne yaptı, Nurhayat ne dedi? gibi meraklara tutulur olduk. Karakterlerin içinde öyle biri var ki. Böyle bir bomba televizyona ilk defa düştü. Kirli sakalı, dış bükey göbeği, kemer tutmayan pantolonlarıyla Orçun (Bartu Küçükçağlayan)  realitesinin önüne geçilemez oldu. Orçun kazaklarından , pantolonlarından her giydiği, her hareketi olay oldu . Orçun olmaktan O'nun gibi anılmaktan korkuyoruz. İçinden geldiği gibi davranan, toplumun gösteriş budalalığına terlik fırlatan son kahramanımız gibi doğal alabilmek cesaret ister de ondan. Gerçi biraz kurnaz ama o da O'nun nazar boncuğu olsun artık.




Yorumlar

  1. bu hafta biraz sıkıcı geldi nedense.( bşr de çok çirkinlleşti kelimeler ,iki oğlana kötü örnek olmaya başladılar)benim favorim 80'ler bu ara .trt de başladı.tavsiye ederim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet smilena ,çirkin kelimeler kullanılıyor, haklısın. Benim de dikkatimi dizinin öyküsünün değil karakterlerinin dikkat çekmesi oldu. Bu arada 80'lerin ailecek hayranıyız. Hele ki o yıllarda çocuk olan benim için 80 ler bana hep toz pembe:))))

      Sil
  2. ben fazla tutmadım bu diziyi oysaki gülse birselin yazılarını çok severim benim tek favori dizim trt1 deki leyla ile mecnun:) kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Didem, umarım zamanla daha bir oturur. Benim de dikkatimi Beyaz'ın hiç dikkat çekmemesi oldu mesela. Ama farklı tipler de eğlenceli oluyor kimi zaman. Bu arada TRT dizilerdeki kalitesini bu sezon açık ara fark ettirdi. Leyla ile Mecnun da bir ekran klasiği olmaya aday. Benden de kucak dolusu sevgiler:)))))

      Sil
  3. Sırf Gülse Birsel'den dolayı ilk bölümünden itibaren izliyorum, bazı sahnelerden dolayı rahatsız olsam da aradaya serpiştirilen espiriler için ve zamanla daha izlenebilir hala geleceği ümidiyle izlemeye devam ediyorum :)
    Görücez bakalım neler olucak :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder