SEVGİLİLER GÜNÜ İÇİN NE İSTESEM?


 Bilmem kaçıncısını kutlayacağımız 14 Şubat Sevgililer gününe az bir zaman kaldı. Sevginin de bir gösterme şekli var değil mi? Seni seviyorum demek elbette en güzel hediye;)) Ama bu sene içimden geçenleri bir liste yapmaya karar verdim.


Pembe gül isterim. Ne o öyle herkesin elinde kırmızı gül. Benim ki pembe olsun. Aşkım gibi pırıl pırıl olsun.

Çikolatasız olur mu. Biraz kız isteme faslı gibi görünse  de, çikolata her kalbin kapısını sonuna kadar açar. Soğuk kış günlerinde, içimizi bir parça çikolatayla neşelendirmeyi kim istemez.


Benimle ilk tanıştığında kullandığım parfümüm Hot Couture 'den alsa fena olmaz hani. O anları hatırına, kendim için değil , yanlış anlamayın. O baharatlı nefis kokusuna 10 yıldır tutkuyla bağlıyım neticede.


Kendimi iyice şımartayım hazır elim değmişken. Karıma Aşığım yazılı tişört bastırsın. 1 gün sokaklarda yaka bağır açık gezsin.

Yanına bir kemancı alsın kapının önünde serenad yapsın. Kendi söylemese de olur. Söylüyormuş gibi de yapabilir. 



Biz kadınların istekleri bitmez. Ama imkansız şeyler değil isteklerim. Bir çok kişiye oranla çok  basit istekler aslında. Bu arada ben ona nasıl bir hediye hazırlamalıyım, hiç düşünmedim. Gerçi sevgililer günü ve hediye denince akla ilk kadınlar geliyor değil mi? Neyse  o zamana daha çoook var, bakarız ;))))





Yorumlar

  1. :))) Karıma aşığım yazılı tişört harika :)))

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle, her gelin kızın çeyizinde mutlaka olmalı ve eşi tarafından düzenli olarak giyilmelidir ;)))))

    YanıtlaSil
  3. ben eşime nişanlıyken bana özel günlerde çikolata alma onun yerine 1 kg baklava veya künefe al daha hora geçer demiştim... O gün bugündür tatlı yiyoruz... Hatta geçen dedim abartma istersen yılda 1 kere olsun çiçek alabilirsin yani diye :))

    YanıtlaSil
  4. çok hoşsun nurhan, ama baklavaya bende asla hayır demem. Çiçek konusunda bu erkekler hep ağırdan alıyor anlaşılan:)))Aklına esip de eşine, sevgilisine çiçek alana erkek var mı acaba??

    YanıtlaSil

Yorum Gönder