Magnolia Magnolia Söyle Bana

     
      Mutfak yaratıcılığı sever. Kalıpların dışına çıkmak istediğimde kendimi hep mutfakta bulurum. Konu tatlılar  özellikle de magnolia ise beyin hücrelerim lunaparktaki atlıkarınca misali ışıldar . Son yılların en gözde tatlısı magnolia kalıpların dışına çıkıp, mutfakta özgür tatlar peşinde koşanlar için bulunmaz bir fırsat.
         Magnolia'da asıl mesele krema. Bisküvisi, meyvesi, çikolatası tamamen teferruattır. Mükemmel kremayı yakaladıktan sonra güzel gönlünüz ne isterse o şekilde sunum yapıp, ortamı şenlendirebilirsiniz.
          En son yaptığım çilekli magnoliada bisküvi yerine kakaolu kek kırıntıları kullandım. Hem kalan keki değerlendirdim hem de yeni bir tecrübe edindim. Gerçi Krema tarifime güvenmem de ayrı bir keyif katıyor. Gelelim meşhur  Magnolia Kreması tarifine.
Magnolia Kreması Tarifi
4 su bardağı süt
2 yumurta sarısı
1,5 çay bardağı toz şeker
3yemek kaşığı un
1 yemek kaşığı nişasta
1 paket labne veya Pınar taze peynir
1 paket Krema, vanilya
Süt, yumurta, un, şeker nişasta karıştırılarak pişirilir. Ilınınca krema  daha sonra da labne eklenir. Güzelce çırpılır. Arzu edildiği gibi servis edilir. İster kupalara ister geniş bir kaba aktarabilirsiniz. Bu krema tarifi adeta sihirli. Her tatlıya uyarlanıyor, yarı yolda bırakmıyor. 
       Madem bu satırlara kadar okudun sevgili okur, benden sana bir Esomisu tarifi gelsin o zaman yarısı tiramisu yarısı magnolia. Bünyeler yaza hazırlanırken serin, kahveli, çikolatalı bu tarif benim en mutlu kaçamağımdır. Ah magnolia magnolia söyle bana, senden tatlısı var mı bu Dünyada?
Afiyetle, keyifle :) 

Yorumlar

  1. Eline sağlık Esra, iştah açıcı görünüyor:) Çilek almaya henüz başlamadım, alınca deneyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beğenirsin. Hem pratik hem lezzetli. Şimdiden afiyet olsun :)

      Sil

Yorum Gönder