Meydan Okuma / Neler Yapıyorum?

     
  Meydan okumada 23. güne geldik. Günün konusu "Neler Yapıyorum". Sizi bilmem ama bana çoğu zaman 24 saat yetmiyor. Anne, eş, evlat, arkadaş, öğretmen olmanın yanında kendi dünyamı da sevdiğim işlerle renklendirmeye çalışıyorum. Uykuyu çok sevmem. Sıkılıyorum uyurken. Az zamanda çabuk şarj olan piller gibi hissediyorum kendimi. Geç yatıp erken kalkarım ki, aman dünya bir yere kaybolmasın.
        Okuyorum:
       Pooh'nun Tao'su. Benjamin Hoof'un bestseller romanı. Umut Kısa'nın sayfasında rastladım bu kitaba. Pooh, en sevilen çocukluk kahramanları arasında. Akışına bırakmak, mutluluk ve bilgelik konularına Pooh ile yolculuğa başladım. Bitirir bitirmez yorumlarımı paylaşacağım. Umut Kısa bu kitabı sakinleşmek ve huzur bulmak isteyen yetişkinler diye tanımlamış. Bu aralar, bilinçli farkındalık, özşefkat , mutluluk felsefesi konularını özel bir merakla okuyorum.
       Düşünüyorum:
       8. sınıfa giden ve lise giriş sınavına hazırlanan Orhun'u düşünüyorum. Sürekli değişen sınav sistemi, çetrefilli hale gelen sorular, yerleştirmede yaşanan aksaklıklar bazen beni kaygılandırıyor. Bu zamana kadar hep eğitimci cephesindeydim, şimdi her iki tarafta mücadele ediyorum. Öncelikle oğluma destek olmaya çalışıyorum. Sonuç değil, süreç odaklı olmak gerek bu konuda. Gençleri bunaltmayalım mesajını da konduruvereyim şuracığa. Ergenliğin doruklarında astronotluk sınavına denk bir sınava giriyorlar, unutmayalım hani.
       
         Seviyorum:
         Pencere önündeki çiçekleri  seviyorum. Kot ceketleri seviyorum. Uçuşan elbiseleri, giyemesem de ince topuklu ayakkabıları, rutinimi, kurabiye kokusunu, en çok da evin içindeki çocuk sesini seviyorum.
 
       İzliyorum:
        Modern Family.  Alışılmış ailelerden biraz farkılılar. Haydi itiraf edin, hangimiz tuhaf değiliz ki. Aile içinde asıl önemli olanın kabul ve karşılıksız sevgi olduğunu anlatan gelmiş geçmiş en güzel dizi. Bu sene son sezonu. Çok özleyeceğim onları en çok da Cam Tucker
       
         Örüyorum:
         Battaniye örmeyi çok seviyorum. Siyah bir battaniye örmek istedim ama sandığımdan zormuş. Siyah renkte ilmekleri takip etmek kolay değilmiş. Bunca çabaya değer. Motiflemeyi çok seviyorum. Sonrasında da altıgen motiflere başlamak istiyorum.
         Hissediyorum:
         Yol kenarlarında açan sarı çiçekler takıldı bugün gözüme. Tamam dedim, hava soğuk da olsa kış bitmiş. Baharı hissediyorum artık.
     
          Yiyorum:
         Portakallar geçmeden Semi'den aldığım tarifle portakal marmelatı yaptım. Ah o koku. Bütün eve yayılıp, herkesi gülümsetmesine bayılıyorum.
         Şükrediyorum:
         Sevdiğim tüm insanlar için şükrediyorum.

Yorumlar

  1. Modern Family,en sevdiklerimden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok özleyeceğiz. Tekrarlarını yüz kere izlesem yine bıkmam :)

      Sil
  2. Modern Family..Ben de izleyeceğim.Ayrıca uçuşan elbiseler üstü kot ceket en sevdiklerimdendir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminim sen de çok seveceksin. Mevsimi geliyor kot ceket ve uçuşan elbiselerin. Sadece bunın için bile baharın gelmesine sevinebilirim ;)

      Sil
  3. Oh o reçel kim bilir ne şahanedir.. Çok şükür her şey için, mutlu eden bir neler yapıyorum yazısı okudum ve çok sevdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog mahallesindeki becerikli arkadaşım Semi sayesinde bu reçeli öğrendim. İyi ki bloglar var. Yazıyı beğenmene çok sevindim Ezgi. Nice mutlu paylaşımlara :)

      Sil
  4. ayyy o portakal marmeladı tarifini çok merak ettim
    kokusu burnuma geldi
    8. sınıf stres içinde geçiyor ne yazık ki başarılar dilerim
    yazın ne şahane olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Portakaldan ziyade portakal çiçeği gibi kokuyor. Elimden gelse kokusunu şişelerim hani. Güzel dileklerin için teşekkürler Mavi Anne. Beni çok mutlu ettin :))

      Sil

Yorum Gönder