Seramik Hamuru Denemelerim

     
       Kendi kendine iş icat edenler kulübü başkanı olarak yeni uğraşım seramik hamurunu takdim ederim efenim. Sömestir tatilinde çocuklar oyalansın diye aldığım hamuru meğerse kendime almışım haberim yok. Tabii hobicinin seyir defteri Pinterest'de bir kaç tur yaptıktan sonra ve sevgili Mutlu Eller Semi'yi gördükten sonra bir gaza geldim sormayın. Tüm galaksiyi seramik hamuru ile kaplayabilirim o derece ivme kazandım hani. Ancak, bu ara farenjit, larenjit, annemin varis ameliyatı, yoğunluk, yorgunluk derken çalışmalarım biraz geri planda kaldı.
       



           Bahar gelmişken yenilenmek, ruhu tazelemek gerek. Yeni uğraşılar, canlanan meraklar, saksıya dikilen renkli çuhalar bana tatlı bir yaşama sevinci veriyor. Her mevsim ayrı güzel ama bu kış çok sert geçti. Saçlarımın modelini değiştirmek, pastel renkli ciciler almak, sahilde oturup deniz kokusunu içime çekmek istiyorum.




              Arama motoruna seramik hamuru tarifi yazınca 89900 sonuç karşınıza geliyor. Ama o kadar uğraşamayacağım ve sonuçtan emin olamayacağım için hazır paket aldım. Önce renkli sonra da beyaz hamur aldım. Merdane ile açıp kurabiye hamuru ile şekil vererek başladım ilk olarak. Kolye ucu, duvar süsü yaptım. Son olarak da  sevimli kaplumbağa kalemlik yapmak beni en çok mutlu eden iş  oldu. Ama favori parçalarım yüzük tabaklarım oldu. Pinterest'te görüp bayıldığım bu fikri hayata geçirmek beni seramik olayına daha da yakınlaştırdı.


             Bende son durumlar böyle işte. Üretmeden duramam diyenlerdenseniz eminim bahar ayları sizin de içinizi kıpır kıpır ettiriyordur. Kafamda çok iş var yapılacak. Ama önce sakince planlı programlı olmak gerek. Yeni projelerde, taze enerjilerle görüşmek üzere...





Yorumlar

  1. Ellerine sağlık, çok şirinler :) bende denemeliyim dedim görünce, bayıldım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder