Yaklaş Ve Hisset


        Yağmuru bereketli bir haziranı uğurlarken güneşli havalarda bol bol fotoğraf çekmeye çalıştım .  Gerçi haziran yağmurlarının toprak ve çimen kokan huzur verici etkisi olağanüstü olsa da güneşi biraz daha fazla hissetmek istiyor insan. Gündemimi tamamen güneş kremi, deniz,  kumsal ve parmak arası terlik oluştursun istiyorum. Ben bu hayallerdeyken, şemsiyemi uzun bir görmek istemiyorum haliyle. İşin kaprisi bir yana dilerim yağan yağmurlar toprakla kavuşup tabiata can verir.

             Geçenlerde yakaladığım anlardan biri de bahçemize ziyarete gelen bir minik kelebekti.  Ben bahçede vişne ağacıyla sohbete dalmışken yanımdan pek aheste geçen bir kelebeğe nasıl kayıtsız kalabilirdim ki. Tabii ki hemen yakaladım o eşsiz kanat çırpışlarını.

             Tabiatın adımlarını izlemeyi seviyorum.  Nar ağacının tomurcuktan çiçeğe geçişi en sevdiğim takiplerdendir. O narin yaprakların altından bir kaç ay sonra kocaman narların dünyaya geleceğini bilmek, o enerjiyi hissetmek nasıl da güç verir bana.


            Hayatın küçük detaylarında mucizeler saklı.  Yaklaş ve hisset sadece.  Sen de göreceksin...










         

Yorumlar