Eğitim sigortası alın, Disneyland Seyahati Kazanın

Çocuklarımızın eğitimi hepimiz için en önemli konulardan biridir. Onları hayata kendine güvenen ve güçlü bireyler olarak hazırlamak isteriz. Bu nedenle de pek çoğumuz neredeyse sadece çocuklarımızın okul masraflarını karşılamak için çalışırız. Bugün çocuğunu özel okula göndermek isteyen veliler gerçekten de çok ciddi paralar ödemek durumunda. Kimse bunu düşünmek istemez ama anne ve babanın iş göremezlik ya da vefat durumunda çocukların eğitimi ne olacak?

TEB, kafanızdaki bu endişelere son vermek için sizlere Eğitim Geleceğim Sigortası sunmakta. Bu sigorta ile birlikte eğitim sorumluluğunu üstlendiğiniz çocuklarınız, sizin başınıza birşey gelmesi durumunda eğitim masraflarının ödenmesi için tazminat hakkı elde eder. Böylece size birşey olsa bile onların eğitimi aynen hayal ettiğiniz şekilde devam eder. Üstelik bu sigortayı hediye etme imkanınız da var.

Şimdi TEB Eğitim Geleceğim Sigotasından 100bin TL’lik teminat satın alanlar harika hediyeler için çekiliş hakkı kazanıyor. 24 Şubat 2015 tarihine kadar başvuruda bulunanlardan 3 kişiye 3 Gece 4 Günlük Paris Disneyland Seyahati, 3 kişiy iPad Mini 3, 10 Kişiye de Sony PS4 500 MB Konsol hediye edilecek.

24 Şubata kadar çocuklarınızın eğitimini garanti altına alın, bu muhteşem hediyelerden birini kazanma şansı yakalayın.

Yorumlar