MUTLU HEDEFLERİM

         Mevsimlerden bahar olunca, hele ki nisana da varınca ruhumda bir yenilenme, tazelenme hissi de canlanıveriyor. Saçlar daha bakımlı olmalı, gardıropta pembeler, açık sarılar uçuşmalı. Yeni takılar, şeker renkli rujlar aynamın önünde yerini almalı. Uzun lafın kısası güneşin  en tatlı zamanlarını tüm hücrelerimde hissedebilmeliyim. Epey bir bahar arsızı oldum bu aralar anlayacağınız.

         İşin aslı yeni başlangıçlar için bahaneler aramayı seviyorum. Kendimden bıkmamam için kendimi yenilemem, hayatın güzelliklerini yakalamam lazım. Yarım bıraktığım kitaplarımı bitirerek işe başlamak istiyorum önce. Sonra  yarım kalan örgülerim, takılarımı da bir yola sokmalıyım. Bu aralar bende  Hint mutfağına karşı inceden bir merak başlamış durumda . Konuyla ilgilli çalışmalar sıklaştırılmalı. Gerçi geçenlerde susamlı , bademli tavuk denemem hüsranla sonuçlanmıştı ama, pes etmek yok.

       İtalyanca sevdamı  uzun zamandır ihmal ettiğim doğrudur. Konuyla ilgili çalışmalara gün itibariyle başlayacağım. Söz bu sefer. Çünkü her Baba filmini izlediğimde içim gidiyor, film İngilizce olabilir. Ama ben İtalyanca hissediyorum, var mı ötesi...

         Öfkemi daha iyi kontrol edebilmek, stresimi olumlu şekilde yönetebilmek de sürekli hedeflerimden. Bu uğurda Tibet'te 7 yıl geçirmeye bile razıyım esasında. Meditasyon yapmak istiyorum bu aralar. Konsantre olmak, kendimle barışmak ve daha bir affedici olmak istiyorum.

         Mmmm, ne çok işim varmış yapmam gereken. Ne mutlu aslında. İnsanın hayatta hedefleri oldukça daha bir yaşamın tadını çıkartıyor. Yeni güne uyandığımda mutlu hedeflerimi  düşünmek beni çok mutlu ediyor.

         E, peki sizin bu baharda planladığınız mutlu hedefleriniz var mı?

       

Yorumlar

  1. hımmm.. bir düşüneyim. :)
    aslında etamin yapmak istiyorum. ama daha bir şey yok ortada. bakalım.. :)
    bu kadar.

    YanıtlaSil
  2. Etamini ben de çok severim. Hele bu ara pinterestte çok çılgın modellere rastlıyorum. Yapınca paylaş ama lütfen :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder