Umut İçin Bahaneler Yaratabilirsin

   
        Bu aralar kendimi maraton koşucuları gibi hissediyorum. Önümde üzerine basılacak 42.195 metrelik bir yol var. Amacım birinci olmak değil bu yolda, maratonu alnımın akıyla bitirmek. Bazen hedefime hiç ulaşamayacakmışım geliyor ama sabır ve sükunetle  hayatımdaki bu maratonu da bitireceğim ve başarılar hanesine bir artı daha geçeceğim. 

       Hırstan yana değilimdir. Hayatta asla hırslarım olmadı ama hep hedeflerim oldu elbette. En mutlu zamanları insanın hedefine en yakın olduğu zamanlarıdır zaten. Ama bazen işte, hedefler üst üste birikince akıl enerjisi de durma noktasına geliyor sanki. 

       Fakat,  umuduna kaybetmeye yakınken ne çok olumlu sinyal yansıyor aslında hayatımıza.  Yaklaşık iki ay önce Pinterest suculent moda akımına teslim olmuşken  ve ben aramaya vakit bile bulamazken bu arkadaşlarla karşılaştım. Eski ve tozlu bir saksıda bir kenara atılmış, yol kenarında duruyorlardı.

      Sanki karşımda yağmur altında ıslanmış yalnız bir yavru kedi vardı. Usulca yanaştım yanına suculentlerin, sonra bir kaç parça alabilir miyim diye izin istedim kendisinden. Sesi soluğu çıkmadı, belli ki o da bir kaç parçası kurtulsun istiyordu. Hemen itinayla çantamdan peçetemi çıkardım. ( Çocuğunuzun yaşı kaç olursa olsun yanınızda her zaman bir ıslak bir de kağıt mendil bulundurmanız elzemdir. Anneler bilirler ;) ) Sonrasında sardım sarmaladım.

           Evimin en sevdiğim köşesine yerleştirdim sucularımı. İstanbul'dan  konup gelen cankuşuma emanet ettim sonra . Ama  çiçek yaşatma konusunda ne yazık ki çok da iyi bir ünüm olmadığından ufak ufak da korkuyordum aslında... 

        Derken geçenlerde çiçeklenmeye başlayıp  da bana el etmez mi bir tanesi.  Nasıl sevindim, nasıl keyiflendim. Ve akıl defterimde kendime bir not daha geçtim. Umudunu asla kaybetme. 









        

Yorumlar

  1. Çok güzel olmuşlar. :-)
    Ne de güzel şans, hem onlara hem size :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimize şans getirsin inşallah sevgili hayalperest 😋

      Sil

Yorum Gönder