MUHTEŞEM İKİLİ MUHTEŞEM SÜRPRİZ


         Çocukluğumdan bu yana evimizin tüm çamaşırlarını özenle yıkayıp , tertemiz yapan Omo'dan ve çamaşırların tüm stresini alıp yumuşacık yapan Yumoş'tan gelen sürpriz nasıl da şaşırttı beni.  İş dönüşü gayet yorgun ve keyifsiz bir haldeyken kargo görevlisinin zili çalıp beyaz bir valizle karşımda dikilmesi önce beni bir şaşırttı. Yanlış mı geldi, acep ne iştir derken valizi bir çırpıda açıverdim ve Muhteşem İkili'nin mesajıı ile karşılaştım.
     'Sevgili Esra,
     Hayatınızın en güzel anılarını bir valize sığdıramasak da, bebeğinizle ışıldayan hayatınıza yumuşacık bir dokunuş da bizden olsun dedik. Bebeğinizi sizin kadar düşünen muhteşem ikili Omo&Yumoş Sensitive ile kalktık size geldik' diye bir notla karşılaşınca hemen gözlerim doldu. Her şey bir yana, Muhteşem İkili'nin en güzel hediyesi bu anlamlı mesajı oldu bana. 
          Hipoalejenik (alerji riski en aza indirilmiş olan)  olan Omo Ultra Sensitive ve Yumoş ekstra sensitive günlük hayatımda el altında bulundurmam gereken ürünlerden aslında. Çocuklarım bebeklik çağını geçti, şu an okul çağındalar. Ancak, her iki oğlum da alerjik bünyelere sahipler. Orhun ve Ege için yaptığım alışverişlerde Hipoalerjenik ibaresine dikkat etmeye çalışırım. Özellikle yumuşatıcı kullanırken daha bir özen gösteren annelere Hipoalerjenik Yumoş Ekstra Sensitive'i kesinlikle öneriyorum.
          Bir de valizin içinden çıkan yumuşacık battaniye şimdiden çocuklarımın gözdesi oldu. Televizyon izlerken, bu soğuk havalarda battaniye altında keyif yapıyorlar şimdi.
         Evimdeki muhteşem ikilinin sağlığını ve rahatını gözeten  Omo&Yumoş Sensitive Muhteşem İkilisine çok ama çok teşekkür ederiz. İyi ki varsın #muhtesemikili
       Omo ve Yumoş Sensitive tarafından hazırlanan “Bebeğim ve Ben” mobil uygulaması, hem yeni anneler hem de anne adayları için geliştirildi! Doğum öncesi ve sonrası annelerin en yakın yardımcısı olan bu uygulamayı  https://itunes.apple.com/tr/app/bebegim-ve-ben/id739317276  adresinden indirebilirsiniz. 


Yumoş        sayfası         : www.yumos.com
Facebook                       : www.facebook.com/YumosTurkiye 
Twitter                            : twitter.com/YumosTR

“Muhteşem İkili”
Facebook Uygulaması  : apps.facebook.com/yumosmuhtesemikili/
OmoKadınlarKulübü      : www.omokadinlarkulubu.com


Yorumlar