KADINIM AMA BİR ZEYNA DEĞİLİM

           Karbonhidratı ve kahvesi bol , soğukların yanağımızı ısırdığı bu günlerde canım evde daha  çok oturmak istiyor. İşten gelir gelmez ortalığı toparlayıp, kahve-kitap-örgü üçgenine dalıp dalıp çıkmak istiyorum. Bloglarda gezinmek, alış veriş sitelerine göz atmak, bir elimde bitki çayım diğerinde battaniyem miskin miskin takılmak...

          Ama nerede...koca bir evrenin işleri benim evde olduğum saatleri bekliyor. İşten gelince karşılaştığım ev manzarası resmen benimle konuşuyor. Salonun orta yerine fırlatılmış Orhun'un pijaması bana sesleniyor 'Esra abla önce beni aaal' diyor. Masanın üzerinde terk edilmiş olarak bırakılmış Ege'nin sütü ' Ya nerdesin Esra Bacım, kaç saattir bekliyoruz burda ' diye sesleniyor. Sabah giymekten vazgeçip bir kenara fırlattığım kahverengi botlarım, 'Ne anlarsın o kara çizmelerde, neden beni bırakıp gittin' diye içleniyor. Hele buzdolabında bekleyen sebzeler en kızgın eleştirmenlerim.  ' Hani beni borani  yapacaktın' diyor pazı . Oradan patlıcan sesleniyor 'Ama beni oturtma yapacaktın '....

          Anahtarımı kaptığım gibi kaçıp gitmek istiyorum işte o anda. Herkesin dilinde bir ya bir anne ya da bir Esra lafıdır takılmış gidiyor. Ya her şeyi Esra'dan beklemeyin, az biraz girişimci olun. Piyasa canlansın diyorum. Çıt yok işte o zaman. Çocukları hazırla, okula götür, işe git, işten gel, ev işleri, çocukları okuldan al, ödev yaptır. Kadınız dediysek Zeyna'da değiliz yani.

           Yani, bu sene sonbahar bizim eve pek keyfiyle gelmedi. Daha ziyade işiyle gücüyle geldi başıma çöreklendi. İki okul çocuğu annesi olmak zormuş . Hele benim gibi organize özürlü biri için çok daha zormuş. Zor mor dinlemeyeceğim ama bundan sonra. Yeter. Hafta sonu evdeki erkek popülasyonuna bir ayar verme vakti gelmiştir. 3'e karşı 1 gibi bir adaletsizlik söz konusu olsa da durmak yok. Çok pis gaza geldim.  Şimdilik, bana müsade...

Yorumlar

  1. azmettırıcı olacagını düşünerek okuduğum yazınız sanırım caydırıcı oldu benim için.sanırım birkaç yuzyıla daha ihtiyazım var anne olmak için:) güzeldi feekatt...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder