BU KURABİYELERDEN İSTİYORUM




          Bu kurabiyelerden istiyorum. Hem de çok istiyorum. Çikolata damlalı, lezzetten çatlamış , süte göz kırpan, kahveye cilve yapan bu kurabiyelerden çok istiyorum.


           Kırmızı kapaklı kavanozumda her daim nöbette dursalar, çocuklarıma, misafirime anında hizmete hazır bekleseler fena mı olur hani? Un kurabiyesi, tahıllı kurabiye, anne kurabiyesi, fındıklı kurabiye falan istemiyorum. Keyiften tepsiye kont gibi yayılmış bu kurabiyelerin tarifine ulaşmak benim yeni takıntım oldu. 
İnternette dolaşana tariflerde başarılı olamadığımı hatırlatarak , birebir bu işin hakkından gelen lezzet ustalarına sesleniyorum; Bu kurabiyelerin tarifini lütfen yorum kısmına yazın. Malzeme katliamına son vermek adına esaslı bir tarife ihtiyacım olduğunu belirtir, yardımsever bloggerların acil cevaplarını beklerim. 


        Aksi takdirde evdeki iki kurabiye canavarı tarafından alay konusu olmaya devam edeceğim:(

Yorumlar

  1. http://www.tarcintadi.com/2013/12/damla-cikolatal-biskuvi.html

    YanıtlaSil

Yorum Gönder