1.863.230 GÜVERCİNİN İLK KANAT ÇIRPIŞI

       
        2013-2014 Eğitim-Öğretim Yılı için 1 ve 5. sınıf öğrencilerinin kayıtları Milli Eğitim Bakanlığı tarafından, MERNİS bilgileri esas alınarak, ikametgah adresine e-okul sistemi üzerinden yapıldı.
        E-okul bilgi siteminden çocuğunuzun hangi okula kayıtlı olduğunu öğrenebilirsiniz.  Basın açıklaması için tık. M.E.B. 'bu akşam saatlerinde yayınladığı açıklamaya göre, öğrenci velilerinin okula konuyla ilgili başvuruda bulunmaları gerekmiyor. Bu sene ilkokul 1. sınıfa( içlerinden biri de benim minik oğlum Ege'dir) 1.863.230 çocuk merhaba diyecek.  1.237.986 öğrenci de 5. sınıfa başlayarak ortaokullu olacak. Düşünün 1.863.230 yavru güvercin aynı anda kanat çırpıp yuvadan uçuyor. 
       Bir tatlı telaş, bira burukluk, hafif de bir karın ağrısı şu anda bende mevcut. Tek amacım benim bu hallerimi oğluma hissettirmemem. Yani bu sene sizlerle bu konuda epey paylaşımlarda bulunacağım. 
       Tüm öğrencilerimizin gözlerinden öperim. Şansınız, yolunuz açık olsun çocuklar...
         


Yorumlar