SENİN BÜTÜN ŞEKERLERİNİ YEDİK BİZ!!!


  Youtube'ı adeta sallayan 7'den 70'e herkesin şaşkınlıkla izlediği bu videoyu hemen paylaşmak istedim. Bu ara tüm sosyal medyada 'Senin Bütün Şekerlerini Yedik Biz' paylaşılıp duruluyor. Ben durur muyum hiç?    A.B.D.'li komedyen Jimmy Kimmel'in çocuklara yaptığı bir şakanın görüntüleri bir araya getirilmiş. Aileler çocuklarına Cadılar Bayramında topladıkları şekerleri yediklerini söylüyor. Sonrası mı? Hem çok beklenildik hem çok şaşırtıcı. Adeta sosyolojik bir vaka. İnsan izlerken düşünüyor, acaba benim çocuğum ne tepki verirdi diye. ???





 

Yorumlar

  1. Çok eğlendim.Fazla düşünmeme gerek yok ilk grup çocuklar gibi yapardı benimkiler kesinlikle.Sadece kırıldım ....yo yo hiç sanmıyorum öyle diyeceklerini:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, benimkilerden de farklı bir tutum beklemiyorum açıkçası. Yok bi denesem bunu dedim, cesaret edemedim . Durduk yere canım sıkılmasın diye:)

      Sil
  2. çok komikti, izlememiştim daha önce hemen fb de paylaştım :)) bizimkiler de kesin kendini yerlere atıp ağlarlardı :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben son iki çocuğun anne ve babasıyla tanışmayı çok istiyorum. Nasıl olur, inanamadım. Benimkilere şaka olduğunu söylesem de öfkelerinden kaçamazdım herhalde:)

      Sil

Yorum Gönder