TEK KELİME; KAHVE


    Hani derler ya, vücudumuzun %60'ı sudur. Bende bu durum biraz farklı görünüyor. Gün boyu ve yıllardır içtiğim kahveleri hesaba katacak olursam %60'ım kahvedir rahatlıkla diyebilirim. Sabah gözümü açtım, canlanmam lazım. Malesef güne güler yüzle başlayan insanlardan br türlü olamadım. E hal böyle olunca, çevremdekilere daha fazla ıstırap çektirmemek adına hoop suyu kaynat, mis gibi sade kahvem hazır. İşe gittim, ilk iş konsantrasyon amaçlı bir kahve daha. Canım sıkıldı, bir kahve, dost sohbetiyle bir kahve, sinirlendim bir kahve, eve geldim, yorgunluk atma namına bir kahve derken,saymaya gücüm yetmiyor bazen. Unutmadan, akşam eşimle içtiğim Türk kahvesi içlerinde en güzeli ama. 
      Kendimi bildim bileli müptelasıyım bu esmer güzelinin. Bu yüzdendir ki, en sevdiğim tatlı bile tiramisudur. Ancak beni en çok şaşırtan ise bunca kahveye rağmen yastıkla kafam buluşur buluşmaz uykuya dalmam. 
Tek bir açıklaması olabilir bu durumun; benim kahveyi sevdiğim kadar , kahve de beni seviyor:))



Yorumlar

  1. Ben de kahveciyim ama senin kadar değil. Çok içiyormuşsun. İçimizde kahve ağacı çıkacak bir gün :))

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle, eminim senin de her kahve kokusu duyduğunda için açılıyordur. Ben tadından çok kokusuna aşık olanlardanım. Yani bağımlı gibi bişey olmuşum Füsun:))

    YanıtlaSil
  3. Ben de bayılırım kahveye. Hele türk kahvesi candır. nasıl bir koku öyle. kahve dükkanında çalışmayı çok isterdim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder