ESRA'DAN DÜNYA'YA 2012

     Yılbaşı kutlamalarını çok severim. Neden mi? İnsanların yeni kararlar, yeni başlangıçlar için en motive olduğu, kendisini en çok eleştirdiği zamanlardır da ondan. Bir de ufak tefek hediyeler alırsın sevdiklerine. Yeni yılda yeni cicilerle karşılasınlar diye. Tüm insanların aynı anda yeni başlangıçlara umutla bakması az şey değil elbette. 
     Önümüzdeki 365 günde hiç üzülmeyecek miyiz, hiç ağlamayacak mıyız, hiç kalbimiz kırılmayacak mı, hiç pişman olmayacak mıyız? Elbette bunların hepsi yine olacak. Ama sevinçlerimiz, yeni dostlarımız , zaferlerimiz, mutlu doğum günlerimiz , mutluluk göz yaşlarımız da olacak. 
     2012 'de durum farklı olmadı benim için tabii ki. Zamanın çarkında dönerken mutluluk ve hüzünle birlikte yol almadık mı hep birlikte. Ama yanıma kar kalan öğretilerim de oldu. 
  • Her daim çırak kalacaksın. Asla ben oldum, ustayım demeyeceksin.
  • Kınamayacaksın. En azından kınadığın durumun başına gelmesinden korkacaksın.
  • Herkes ikinci bir şansı hak eder derken , kendine de ikinci bir şans vermeyi unutmayacaksın.
  • Hayallerini, planların yapacaksın. Bu uğurda yaşamayı bileceksin.
  • Bana dokunmayan yılan bir gün gelir beni de sokar, unutma.
  • Büyüklerine olduğu kadar küçüklerine de saygılı olacaksın.


        İşin aslı, geçtiğimiz 365 günden kendime kalan küçük notlar oldu bunlar. Kayıtlara, bir de gönüllere geçsin istedim. Hepinizin ömrü sevmekle geçsin dostlar...

Görsel :
http://www.abchao.com/blog/2012/12/12/your-wednesday-headless-photo.html
http://beautiful-portals.tumblr.com/post/28701812995
http://turbotwister.ru/blog/forums/alpenstrasse/

Yorumlar