MİLKİNG ALIR MIYDINIZ?

        Aman ben almayayım. Milking sosyal medyanın yeni marifetlerinden.  İngiltere'li öğrencilerin son icadı milking. Sokak ortasında birden bir şişe sütü kafadan aşağı boca edip, sosyal medyada paylaşıyorlar. Özellikle gençler arasında oldukça popüler.

          Gelelim benim konuyla ilgili görüşlerime. Ne diyebilirim. Özür dilerim ama, gönül rahatlığıyla yuh artık diyebilirim bu olaya. Nasıl bir doyumsuzluktur bu. Dünya'nın bir numaralı sorunu olan, kaynakların tükenmesini de bir kenara koyalım. Nasıl bir mutluluk hissi verir bir şişe sütün üstüne başına dökülmesi. Eğlence yamyamlarına döndük ey insanoğlu! Düğünlerde ateş açarız, bebekleri araba sürerken kucağımıza oturturuz, maçlarda sahaya ne bulursak atarız,çocukları hoop tavana fırlatırız,  alkollü araba kullanırız.
           Ya , işin aslı yaptığımız bunca saçmalığı gözden geçirince milking bana süt gibi  masum geldi. Neyse herkesin eğlencesi kendisine. başkasına zara vermediği müddetçe.

Meraklısına videosu işte burada...




Yorumlar

  1. bu bir eğlence olamaz bence!
    Hastalıktır, saçmalıktır, şımarıklıktır, görgüsüzlüktür!!!

    YanıtlaSil
  2. ingiliz sütü bol bulmuş ......... gerisi malum artık

    YanıtlaSil
  3. Çok uyumaktan vitaminsiz kaldıklarını düşünmüş olacaklar herhalde.. :D
    Bir ara yatay olarak olmadık yere yatıp resim çektiren grubun işi değil mi bu? Ondan öyle diyorum.
    Biz mi genç olmadık yoksa biz ölüyüzde onlar mı yaşıyor. Yok ama yaşayan biziz, onlar boyut değiştirmiş. Kesin.. :)

    YanıtlaSil
  4. ilk foto komik geldi bana :) eğlence anlayışı değişiyor, eskiden okulun son günü yapılan yumurta savaşları geldi aklıma, aynı nedenle eleştirilebilir o da...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğlenceğiz diye o kadar saçmalıyoruz ki, milking bazılarının yanında masum kalıyor. İronik...

      Sil
  5. bunlar zıvanadan değil insanlıktan çıkıyorlar artık, dediğin gibi doyumsuzluk çok tehlikeli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sıradaki saçmalığı merakla bekliyorum ...

      Sil

Yorum Gönder