BİR MOTİF MODASIDIR ALDI BAŞINI GİDİYOR

   Bu aralar her yerde farklı  motif örneklerine rastlamak mümkün. Özellikle kışın televizyonun karşısında üzerinize alacağınız kendin yap battaniyelere kim hayır diyebilir ki. Dünyamız kış aylarının da yaklaşmasıyla sosyal medyada vasıtasıyla motif yağmuruna tutulmuş vaziyettedir . Bu işin en riskli tarafı ise modellerin çokluğu ve güzelliği karşısında pes etme duygusuna kapılmaktır. En azından kendi adıma konuşabilirim.  
      İşte kafaları allak bullak eden , battaniye haline dönüşüp sevdiceğinizle film izlerken üstünüze almalık battaniyelikler...




















Kaynak: Pinterest

Yorumlar

  1. İç gıcıklayıcı valla. Bakmamam lazımdı. Henüz yapmış olduğumuz yastığı bile tamamlayamadım bunlara başlarsam fena olur :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de bir sürü yarım kalmış projem bir köşede beni bekliyor ama gerçekten iç gıcıklayıcı. Olsun bakması bile güzel:)

      Sil
  2. hepsi çok güzel paylaşımın için teşekkürler:)) bana da beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uğradığın için teşekkürler Öznur, tekrar görüşmek üzere:)

      Sil
  3. ben de yapmak istiyorum bunlardan, özellikle 2.fotoğraftakine bayıldım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şekerci dükkanına girmiş çocuk sendromuna girdik sanırım hepimiz:)

      Sil
  4. sizi uzun zamandır takip ediyorum,cok başarılı bır anne,öğretmen,eş vs vs vs sizi tebrik ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mahcup ettiniz beni. Bu güzel görüşleriniz için çok teşekkür ederim, sevgiler:)

      Sil
  5. benim geçen sene başladığım bir battaniyem vardı, düz horoşadan. Onu bitirebilsem ben de böyle motifli örmek istiyorum. hepsine bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sene her ev motiflenecek, davranalım arkadaşlar:))

      Sil
  6. çok severim! nostaljik ve eğlenceli. Bu arada tanışmak istersen, http://missinem.blogspot.com/, hediye çekilişim devam ediyor.
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim. Ben de senin tavşan kazağa bayıldım. Süper bir fikir. Takipteyim , Sevgiyle:)

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Güzel olan her şey biz kadınları bir araya getiriyor, ne mutlu:)

      Sil

Yorum Gönder