REHBERLİK PANOLARI ŞENLENSİN


      Bugün 17 milyon öğrenci için okullar kapılarını açtı. Tüm öğrenciler ve öğretmenler için başarı ve huzur dolu bir eğitim öğretim yılı olmasını dilerim. Tabii tüm öğretmenlerde de son sürat  bir çalışma söz konusu.  Ben de seminer dönemini tabii boş geçirmedim. Bir iki farklı çalışma ile Rehber Öğretmen arkadaşlarıma pano çalışmaları hazırladım. Umarım beğenirsiniz.  Resimlerin üzerine tıklayın ve resmi farklı kaydet seçeneği ile kaydedebilirsiniz. Eleştiri ve önerilere de açığım bu arada:))













Yorumlar

  1. yine harikalar yaratmışsın çok beğendim ve hemen yarın çıktısını alıp kullanıcam.diğer rehber öğretmen arkadaşlarımada gösterdim çok beğendiler canım çok yaratıcısın emeğin için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  2. Beğenmene çok sevindim. Şimdi ben senden aldığım bu gazla yeni projeler üretmeye başladım bile:) Desteğin için sonsuz teşekkür ederim zümrem. Bu arada huzur dolu bir eğitim yılı dilerim...

    YanıtlaSil
  3. Bence de çok güzeller.
    Öyle sıkıcı afişler çocukları hiç çekmez zaten. bunlar çok şirin olmuş.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder