KAŞARLI VE DEREOTLU POĞAÇA


       Okullar açılıyor diye her yerde hummalı bir çalışma söz konusu. Çarşılar, pazarlar rengarenk, capcanlı. Minik melekleri için anneler A'dan Z'ye her hazırlığı zevkle her eksiği tamamlamaya çalışıyor. Bugün de ben basit mi basit bir tarifle annelere yardımcı olmak istedim. 
        Ben öğrenciyken, ders aralarında annem birbirinden güzel atıştırmalıklar hazırlardı. Güzelce tepsiye meyve suyumu, poğaça, kurabiye ya da simitimi özenle yerleştirir dikkatimi dağıtmadan hemen odadan uzaklaşırdı. İşte ben de minik oğullarım için bugün bu poğaçaları hazırladım. Yaklaşık 15 dakikada hazırladığım bu tarifle ders çalışma molaları daha zevkli hale gelir umarım. 
    Aşağıdaki malzemelerin hepsini karıştırma kabına boca edin. İstediğiniz malzemeyi ilave edin. Bugün bizim evde kaşarlı ve dereotlusu tercih edildi. Zeytinli, patatesli, kıymalı gibi malzemelerle de minik meleklerin kalbini fethedin.




Yorumlar

  1. eline sağlık
    benim kuzumm büyüsün okula gitsin bende ona hazırlıyayım :)

    YanıtlaSil
  2. Çok pratik,çok güzel olmuş..Benim çocuklarım da ders aralarında böyle atıştırmalıkları çok severler..Bende sık sık yaparım:)

    YanıtlaSil
  3. ellerinize sağlık çok güzel görünüyor canım çakti valla hemde hamileyim :)bu kadar güzel puaçalar görünce canım çakti:))

    YanıtlaSil
  4. Ellerine saglik, miniklere afiyet seker olsun

    YanıtlaSil

Yorum Gönder