YILBAŞINDA NE YAPIYORUZ

           Bu sorudan nefret ediyorum. Özellikle 7 yıldır bu soru bana ne sorulmasın diye dua ediyorum. Rutin olarak insanlar 31 Aralık gecesi bir yerlere giderler ya da birilerini davet edip yeni yılı eğlenerek kutlamak isterler. Buna bir  itirazım yok. Gayet iyi niyetli, son zamanların moda deyimiyle 'olumlamalı' bir durum bu. Ama ben 2005 yılından bu yana prens bakıcısı(anne) olduğum için hiç bir yere kımıldayamıyorum. Bıraktık anneanneye  gittik diyelim. Başlıyor bende paranoid düşünceler. Ya gece tam 12.00'de magandusun biri balkona çıkıp da sağa sola mermi saçarsa ki her yıl olan bir durum .  Ya biz dışarıdayken alkol duvarını aşan bir grup rakı şişesindeki balık, bize sataşırsa. Yok, bulut geçse nem kapar mıyım, ben evde yokken uzaylılar bizim evi işgal eder mi?????
Ne kadar saçma soru varsa böyle zamanlarda aklımda, belki mazeret uydurma bu durum. Belki de ben ayrılmak istemiyorum meleklerimden. Gece yarısı yanlarında olmazsam hep ayrı kalırız diye korkuyorum işin doğrusu.  Neyse siz bana bakmayın, korkulara ve evinize benim kadar bağlanmaya başlamadan hayatın ve o sihirli dakikaların tadını gönlünüzce çıkarın. Hepimize mutlu seneler;)))

Yorumlar