TOP 5

    Blogumda güzel ve keyifli bir liste yapmanın zamanı çoktandır gelmişti. 77 doğumlu benim için zaman tüneli tadında kulaklara şenlik, yıllara damgasını vuran Esra'dan Dünya'ya müzik listesi huzurlarınızda.
1. 70'li yılları 3 yıl kadar yaşamış olsam da benim ilk favori şarkım geliyor.
Cat Stevens 'dan geliyor Wild World. Çok çok severim.

2. 80'li yıllarda parlayan yıldız Michael Jackson krala dönüştü bu şarkıyla. Klip dünyasına can katan , bana göre en etkili yapımlardan biri sıradaki Michael Jackson ve tabii ki Thriller


3.90'lar , benim gençlik yıllarım ve müziğin en heyecanlı zamanları. Şimdilerde bile sıkça duyduğumuz bu şarkıyı eminim hepiniz hemen hatırlayacak. Snap- The Power



4. 2000'ler . Hoop, zaman su gibi akıp giderken, gençler ve müzik daha hızlı olmaya başladı. Benim favori şarkılarımdan birinde sıra. Asi kız Pink ve Fun House


5. Derken 2010' lardayız. Eskiye dönüş, doğal güçlü seslerden yana kullanıyoruz artık tercihlerimizi. En azından ben öyleyim. Müthiş ses Adele ve Rolling In The Deep.

İşte benim 5'te 5 Müzik Listem. Yıllardır dinlediğim ve dinleyeceğim, gönül sazımı titreten nameler. Hepimize iyi eğlenceler...

Yorumlar