YENİ YILIMIN MOTTOSU


          Her yeni yıl arefesinde insanlar isteklerini sıralar yeni yıldan. Sağlık, para, huzur... Ak sakallı Noel Baba bacadan aşağı boca etsin tüm mutlulukları diye bekler dururuz. Keşke çocukların dilekleri gibi kolay olsa yılbaşı dileklerimiz. Bir koşu gidip oyuncakçıdan alsak tüm hayallerimizi. 
         Eskiyi geride bırakıp, yepyeni bir sayfa açma ümidinden hiç bir gerçeklik bizi vazgeçiremiyor. Ne de olsa insan hayal ettikçe yaşıyor.
          Ama bu sefer, ( 36 yaş aydınlanması mı bunalımı mı bilemem) yeni yıldan hiç bir şey beklemiyorum!!! İşin aslı , ben bu sefer kolaya kaçmayacağım. Kendimle yüzleşip, kendimden beklentiler içinde olacağım. Kızdığım yanlarımı halının altına süpürmekten vazgeçmekle işe başlayacağım. Bu arada kendimi eleştirirken kendimden vazgeçecek de değilim. Ne olursa olsun, öz saygı ve sevgi şart. 

           Tabii tüm bunlar için 1 Ocak sabahını beklemeye gerek yok. Ama yeni yıla yeni kararlar , yeni maceralar, yeni tatlar katmak istiyorum. Tüm bunları da yaparken de hayatı daha bir hissetmek, daha az uyumak daha çok yaşamak istiyorum. Motivasyonuma hayran oldum bu arada. Göreceğiz bakalım. Aklımda bir kaç proje var. Hem de biraz cesur projeler, zamanı gelince keyifle paylaşacağım sizlerle. İpucu mu, elbette kadın olmak.
         Hedeflerim olduğunda içtiğim kahvenin hakkını veriyor, aldığım nefese şükrediyor gibi hissediyorum. Aklımda deli düşünceler, gözlerimi bir o yana bir bu yana çevirip duruyorum. Mutlu muyum? Hem de çok.
      Sizlerin de 2014  hedefleriniz var mı? Paylaşın o zaman, şöyle evrene karşı pozitif pozitif gönderelim mesajları. 
        Sadece yeni yılda değil, her dem sevgiyle kalın....
           

Yorumlar