5 Şubat 2013 Salı

SOL FA SOL LA SOL FA Mİ

    Eminim bir çok anne tatil boyunca çocuklarla nasıl vakit geçireceği konusunda yaratıcılıkta sınır tanımıyordur. Bizim evde de durum elbette pek farklı değil. Kışın ortasında çocuklarla evde eğlenceli ve eğitici çözümlerime bir yenisini daha ekledim. Bunun için en çok hafızama ihtiyacım oldu. Bu sefer beni hayal kırıklığına uğratmadı ve ortaokul yıllarında öğrendiğim flüt deneyimlerimi Orhun'a biraz olsun aktarabildim. 
      Tabii bu arada Orhun'un müzik kitabı da bize epey yardımcı oldu. Bugünkü dersimizde notaları işledik. Epey de eğlendik ben de yan flüte geçiş mi yapsam diye cesaret bile buldum kendimde. Ezbere bildiğim tek parça olan Bak Postacı Geliyor'u çaldıkça evdeki karizmam epey bir arttı. Ama hevesli insan olan ben bu kadarla yetinmeyeceğim sanırım. Bıraktım çoluk çocuğu düştüm yine kendi derdime

2 yorum:

  1. AY COK SAHANEEE KUZUMDA BOYLE SEYLER YAPACAK DEGILMIIIIIIIIIIIIIIIIIII

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapmaz mı annesi , öyle yaratıcı bir annesi var ki daha neler neler yapacak tatlı kuzu:))

      Sil